Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@12:26:09 GMT

مشارکت ۵۳ درصدی زنجانی‌ها در انتخابات ۲۸ خردادماه

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۵۵۰۷

مشارکت ۵۳ درصدی زنجانی‌ها در انتخابات ۲۸ خردادماه

ایسنا/زنجان رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: مردم با حضور خود حماسه دیگر آفریده و بستری برای اقتدار و همبستگی در کشور فراهم کردند.

خدابخش مرادی‌نافچی ظهر امروز (۲۹ خردادماه) در نشست خبری با بیان اینکه روز گذشته دشمنان شاهد عزت ایران اسلامی بودند، اظهار کرد: بر اساس شمارش آرای اخذ شده در استان زنجان، از کل آرای ماخوذه (۴۳۵ هزار و ۵۹ رای) مردم استان زنجان معادل ۵۳ درصد در انتخابات امسال مشارکت داشتند که از مجموع آرای ماخوذه در استان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ۲۷۹ هزار و ۵۷۲ رای، محسن رضایی ۴۵ هزار و ۶۷۱ رای، عبدالناصر همتی ۳۸ هزار و ۳۹۱ رای و سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی نیز ۱۷ هزار ۴۲۶ رای را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعلام کرد: در شهر زنجان، منصور مرادلو با ۱۱ هزار و ۵۱۷ رای، انیسه ابوبصیری با ۷۹۳۸ رای، مهدی طالب با ۷۵۷۷ رای، مجید ناصحی‌مقدم با ۷۳۴۱ رای، محمدکاظم مجتهدی با ۶۹۶۷ رای، اسحاق اسماعیلی با ۶۹۳۴ رای، حسین حمزه‌لوپاک با ۶۶۰۱ رای، سعید نجفی با ۶۵۰۳ رای و داوود حسنی با ۵۸۰۰ رای به‌ عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر زنجان انتخاب شدند. همچنین علی اسماعیلی با ۵۷۴۵ رای، اکبر اوصالی با ۵۳۳۱ رای، جلال کرمی با ۵۱۷۴ رای، اسماعیل بیگدلی با ۵۱۴۳ رای، محمدجواد سروس‌مهر با ۴۸۳۷ رای و وحید الله‌ورن با ۴۶۸۱ رای به‌ عنوان اعضای علی‌البدل خواهند بود.

این مسئول با بیان اینکه نتیجه انتخابات سایر شهرها و روستاها تا دقایقی دیگر از طریق فرمانداری‌ها اعلام خواهد شد، عنوان کرد: دلیل تاخیر در اعلام نتایج، وجود مشکل در سیستم بود و مشکل دیگری نداشتیم و بلافاصله بعد از رفع موارد، نتایج رسماً اعلام شد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان به مشارکت ۵۳ درصدی مردم استان در این دوره از انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: قدردان مردم برای این حضور هستیم و امیدواریم شاهد ایرانی آباد و سرافراز باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زنجان انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت حداکثری در انتخابات استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام بنیادی با بیان اینکه همه ساله مردم خیر استان مشارکت بسیار خوبی برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد و غیرکلاهبرداری دارند، گفت: از ۲۲ زندانی آزاد شده در این مدت ۲ نفر خانم و سرپرست خانوار بودند که به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی افزود: روز گذشته به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ۹ نفر از این زندانیان در استان آزاد شدند که یک نفر از آنها خانم و سرپرست خانوار بود.

حجت الاسلام بنیادی با بیان اینکه تعداد زندانیان مالی و غیرعمد طی سال شناور است، خاطرنشان کرد: ابتدای ماه مبارک رمضان امسال ۱۱۷ نفر زندانی در استان داشتیم که مشمول طرح آزاد سازی بودند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان ادامه داد: هم اکنون ۹۵ نفر از این مددجویان در انتظار کمک خیرین و مردم نوعدوست هستند تا به کانون خانواده خود بازگردند.

حجت الاسلام بنیادی گفت: سال گذشته به همت خیرین ۲۶۵ نفر از زندانیان مشمول این طرح در استان آزاد شدند و از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون نیز بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال برای این امر در استان جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در این امر خداپسندانه همچنان ادامه دارد، افزود: امسال پایگاهی را در محل امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان دایر کردیم تا افراد خیری که به ستاد دیه و زندان‌های استان دسترسی ندارند با حضور در این پایگاه برای آزاد سازی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد مشارکت کنند.


دیگر خبرها

  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • جهش تولید در بخش ورزشی با مشارکت مردم انقلاب ایجاد می‌کند
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • عزم اوقاف زنجان برای سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد 
  • کتابچه آموزشی بین مسافران زنجانی توزیع شد
  • لزوم پرهیز شهروندان زنجانی از توقف و تردد در حاشیه رودخانه ها