Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@12:26:53 GMT

روز بدون فوتی کرونا در لرستان/ آمار بستری‌ها کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۵۵۴۳

روز بدون فوتی کرونا در لرستان/ آمار بستری‌ها کاهش یافت

کوشکی گفت: از روز گذشته تاکنون هیچ مورد فوتی بر اثر کرونا در لرستان ثبت نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم کوشکی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: آمار ابتلا، مرگ و میر و بستری بیماران کرونایی در استان روند نزولی را طی می کند به طوری که طی ۲۴ ساعت گذشته، هیچ مورد فوتی در لرستان رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از روز گذشته تاکنون با شناسایی ۱۵۱ بیمار کرونایی، تعداد مبتلایان به ۱۱۹ هزار و ۷۶۶ نفر رسیده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان تصریح کرد: در حال حاضر ۳۲۱ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته تعداد بستری ها هشت نفر کمتر شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی تصادفات در مازندران/۲۳ درصد سرقت در استان کاهش یافت

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران از کاهش ۱۴ درصدی کل تصادفات در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: ۴۲۷ میلیارد ریال اعمال قانون در استان مازندران انجام شده است.

سردار حسن مفخمی شهرستانی دوشنبه ۶ فروردین در قرارگاه تامین نظام و امنیت نوروزی که با حضور استاندار مازندران تشکیل شد، اظهار کرد: امسال اجرای طرح خدمات نوروزی در حوزه راه و ترافیکی از ۲۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اطلاعاتی و عملیاتی کار از ۲۹ اسفند در مازندران شروع شد، افزود: هر ۲۴ ساعت حدود ۵ هزار نیروی پلیس برای برقراری امنیت در استان فعالیت شبانه روزی دارند.

سردار مفخمی از استقرار۱۴ قرارگاه نوروزی در ۱۰ شهرستان ساحلی و ۴ قرارگاه در جاده‌های مواصلاتی استان مازندران برای ایجاد امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: طی ۱۰ روز گذشته یک میلیون ۱۷۵ هزار خودرو وارد استان شد و بیش از ۲۲ میلیون تردد ثبت شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه در تصادفات با کاهش فوتی مواجه هستیم، یادآور شد: میزان فوتی‌ ناشی از تصادفات برون شهری ۶۱ درصد کاهش داشته و در مجموع میزان فوتی‌های تصادفی استان مازندران با کاهش ۶۵ درصدی به ثبت رسید.

این مسئول از کاهش ۱۴ درصدی کل تصادفات در استان مازندران نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: ۴۲۷ میلیارد ریال اعمال قانون در استان مازندران انجام شده است.

 مفخمی همچنین از کاهش ۲۱ درصدی وقوع سرقت و افزایش کشف ۲۳ درصدی سرقت‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰۰ سارق در این ایام دستگیر شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • تصادف‌های فوتی در استان سمنان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • بازدید بیش از ۱۹ هزار گردشگر از قلعه «فلک‌الافلاک» لرستان
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • از تنظیم بازار و کاهش تلفات رانندگی تا استقبال از گردشگری داخلی در نوروز ۱۴۰۳ تهران
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • کاهش ۱۴ درصدی تصادفات در مازندران/۲۳ درصد سرقت در استان کاهش یافت