Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@22:40:32 GMT

انهدام باند فروشندگان اسلحه جنگی در تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۵۵۹۳

انهدام باند فروشندگان اسلحه جنگی در تهران

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروشندگان سلاح و کشف یک قبضه سلاح جنگی در جنوب غرب تهران خبر داد.

سرهنگ "غلامحسین زراعت کار" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند 2 تن از فروشندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: با شناسایی هویت متهمان و مخفیگاه آنها در حوالی خیابان "هاشمی"، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی از داخل مخفیگاهش اخذ شد.
رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: ماموران این مرکز ظهر روز بیست و هفتم خرداد ماه به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی و  10 فشنگ متعلق به این سلاح را کشف کنند.
این مقام انتظامی افزود: پس از انتقال متهمان و انجام بازجویی های مقدماتی ، مشخص شد که متهمان سلاح جنگی را از همدستشان در شهرهای اطراف تهران تهیه و پس از انتقال آن به مخفیگاهش با تبلیغ در فضای مجازی آنها را می فروشد.
سرهنگ زراعت کار با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید خواهد کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه 110 در میان بگذارند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مال‌خر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 6088435

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲