Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سمیه علی نائب رئیس بانوان هیأت فوتبال استان کرمانشاه گفت : اولین مرحله استعدادیابی فوتبال بانوان استان در دو رده سنی زیر ۱۷ و زیر ۲۰ سال باحضور ۹۸ نفر بازیکن و ۱۰ نفر سرپرست اعزامی از شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، گیلانغرب، روانسر، پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، اسلام‌آباد و هرسین در مجموعه ورزشی وحدت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : این دوره انتخابی در قالب کارگاه و بازی توسط استعداد یابان بهناز ایوانی، گلاب افخم‌پور، آزاده قمری، فاطمه مرادی و با قضاوت صبا عیوضی برگزار و در نهایت نفرات برتر جهت معرفی به مربیان تیم‌های ملی شناسایی شدند.

نائب رئیس بانوان هیأت فوتبال استان کرمانشاه افزود: در هفته آینده قرعه‌کشی لیگ برتر در بین بانوان را داریم که در نیمه دوم تیرماه سال‌جاری مسابقات برگزار خواهند شد.

او با اشاره به استعداد‌های درخشانی که در زمینه فوتبال بانوان وجود دارد، افزود: نفرات برتر تا چند روز آینده معرفی خواهند شد، همچنین مراحل بعدی استعدادیابی در رده سنی‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

اتمام رقابت‌های "ناین بال" بیلیارد قهرمانی کشور

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه از اتمام رقابت‌های "ناین بال" بیلیارد قهرمانی کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

محمدرضا نقدی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها طی دو روز، افزود: مسابقات ناین بال قهرمانی کشور با حضور هشت استان کشور در کرمانشاه برگزار شد.

او ادامه داد: در ناین بال قهرمانی کشور به میزبانی باشگاه آس کرمانشاه ۶۸ ورزشکار از تهران، کرمانشاه، همدان، کردستان، ایلام، شیراز، آذربایجان غربی و قم با هم رقابت کردند.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد کرمانشاه افزود: علی مقصودی از کرمانشاه مقام قهرمانی این رقابت‌ها را بدست آورد و مجید پور مراد از کرمانشاه و هیمن فرجی از تهران نیز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

او ناین بال، تن بال، ایت بال و اسنوکر را از جمله رشته‌های زیر مجموعه بیلیارد خواند و گفت: خوشبختانه همه این رشته‌ها را در کرمانشاه راه اندازی کرده ایم و اکنون هم یکی از مساعدترین شهر‌های ایران در بحث بیلیارد هستیم.

نقدی افزود: هر هفته مسابقات رنکینگ استانی بیلیارد را داریم که این مسئله علاوه براینکه افزایش سطح کیفی این رشته در استان را بدنبال دارد، باعث می‌شود تا برای مسابقات برون استانی هم نفراتی که بالاترین رنکینگ را دارند، اعزام کنیم.

او با تاکید براینکه هیات استان به بحث آموزش و باشگاه داری بیلیارد ورود نکرده، بلکه توسط باشگاه‌های بخش خصوصی انجام می‌شود، گفت: در کرمانشاه پنج باشگاه دارای مجوز داریم و تعدادی دیگر هم باشگاه درحال کسب مجوز هستند که امور مربوط به آموزش‌های این رشته را انجام می‌دهند.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد کرمانشاه با اشاره به فعال بودن بیلیارد بانوان در کرمانشاه، افزود: برای اینکه این رشته را بیشتر بین بانوان توسعه دهیم، برگزاری دوره‌های مربیگری را در دستور کار قرار داده ایم.

او با بیان اینکه بیلیارد رشته‌ای است که اکثر مردم می‌توانند به آن ورود کنند، گفت: برخلاف تصوراتی که می‌شود، بیلیارد در مقایسه با برخی رشته‌های دیگر، رشته گران و لوکسی نیست.

نقدی گفت: آموزش این رشته در باشگاه‌های بخش خصوصی حدود یک تا دو میلیون تومان تمام می‌شود که هزینه چندان بالایی برای بسیاری از خانواده‌ها نیست .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی رقابت های بین المللی رقابت های کشوری قهرمانی کشور ناین بال رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از فردا ۳۰ فروردین در توکیو ژاپن آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۵ قایق در این رقابت‌ها شانس خود برای حضور در پاریس را آزمایش می‌کنند.   با برگزاری جلسه سرپرستان تیم‌های این رقابت‌ها رقبای نمایندگان کشورمان در دور مقدماتی، نیمه‌نهایی و فینال مشخص شدند.   الناز شفیعیان در کایاک بانوان و هیوا افضلی در کانوی بانوان با هدایت مهسا مجللی، علی آقامیرزایی در کایاک مردان با هدایت آرش بصارت‌دار، عادل مجللی و کیا اسکندانی در کانوی دونفره مردان با هدایت دامون صادقی و محمدنبی رضایی در کانوی یکنفره مردان با هدایت ایمان پورعزیز ملی‌پوشان و مربیان اعزامی به این مسابقات هستند.   مسابقات قایقرانان ایران در رقابت‌های آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک:   پنجشنبه ۳۰ فروردین:   عادل مجللی و کیا اسکندانی – کانوی دونفره ۵٠٠ متر مردان – در گروه دوم-رقابت با نمایندگان فیلیپین، ژاپن، تایلند و کره (ساعت ۴:۰۷)   …   علی آقامیرزایی – کایاک یکنفره ۲۰۰ متر مردان – در گروه اول- رقابت با حریفانی از سنگاپور، هنگ‌کنگ، هند، کره و ازبکستان (ساعت ۴:۴۸)   …   جمعه ۳۱ فرورزدین   الناز شفیعیان – کایاک ۵۰۰ متر بانوان – در گروه دوم-رقابت با تیم‌های کره، سنگاپور، ازبکستان و هنگ‌کنگ (ساعت۹:۰۷)   …   شنبه ۱ اردیبهشت   محمدنبی رضایی – کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان –در گروه دوم-رقابت با حریفانی از تاجیسکتان، کره، ازبکستان، هند و تایلند (ساعت۹:۳۸)   …   علی آقامیرزایی – کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان – در گروه دوم- رقابت با حریفانی از قزاقستان، چین‌تایپه، هنگ‌کنگ، ازبکستان، سنگاپور و هند (ساعت ۹:۵۴)   …   یکشنبه ۲ اردیبهشت   هیوا افضلی – کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان –فینال- رقابت با حریفانی از ازبکستان، کره، ویتنام، ژاپن، قزاقستان، تایلند، هند و چین‌تایپه (ساعت۴:۳۵) ­

دیگر خبرها

  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • آغاز لیگ ملی چوگان از نیمه دوم اردیبهشت
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • پایان رقابت‌های جام رمضان در رشته‌های مختلف