Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن پیام تبریک امام‌جمعه اهل سنت زاهدان به رئیس جمهور منتخب بدین شرح است: 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
برادر گرامی و ارجمند، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی - دامت توفیقاتهم -
منتخب مردم شریف ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری
السلام علیکم ورحمةالله وبرکاته؛
 
احتراما، انتخاب حضرتعالی به‌عنوان رئیس‌جمهور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را به رهبر معظم انقلاب، حضرتعالی و ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
امیدوارم با تدبیر و توانایی‌هایی که در حضرتعالی سراغ دارم، در راستای اجرای قانون اساسی، عدالت‌محوری و توجه به خواسته‌های عمومی و زدودن آثار رنج و خستگی از چهره ملت شریف ایران که در شرایط حساس به صحنه آمدند، در عرصه جدید خدمت به مردم عزیز موفق باشید. همچنین برای جنابعالی در راستای توجه به مطالبات اقوام و مذاهب که ضامن وحدت ملی و امنیت ‍‍‍‍‍پایدار است، آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
و من الله التوفیق
 
عبدالحمید
امام‌جمعه اهل سنت زاهدان

همچنین بنابر گزارش جماران محمدرضا عارف ،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس بنیاد امید ایرانیان در نامه ای به آیت الله سید ابراهیم رئیسی ضمن تبریک انتخاب وی به عنوان منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که تلاش برای حذف یک جریان سیاسی تبعات ناخوشایندی برای حاکمیت دارد.

متن این نامه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم 

حضرت آیت الله  جناب آقای سید ابراهیم  رئیسی 

با اهدا سلام و درود 

افتخار کسب اعتماد مردم به عنوان منتخب ملت در جایگاه ریاست  جمهوری ایران اسلامی را به جنابعالی،تبریک عرض می کنم. سرمایه اعتماد مردم ،که به حق یک امانت الهی است ،بر دوش جنابعالی قرار گرفته است. صمیمانه از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت شما را در راه دشواری که در پیش دارید، آرزومندم.

اکنون که مردم شریف ،نجیب و صبور ایران با تمامی مصائب و مشکلاتی که تحمل کرده اند و گلایه های به حقی که نسبت به وضعیت حاکم که اغلب نهادهای حاکمیت در بوجود آوردن آن سهیم هستند ، دارند با حضور در پای صندوقهای رای وظیفه ملی خود را به خوبی انجام داده اند ، نوبت به ساماندهی مشکلات کشور رسیده است که جز با همدلی وهمراهی و استفاده از همه ظرفیتها  محقق نخواهد شد و در این مسیر، تعامل مناسب بین دولت با همه اقشار مردم و جریانات مختلف سیاسی می تواند کمک کننده باشد.

امروز بواسطه عملکرد بد نهادهای نظارتی در بخش هایی از جامعه ،تلقی تلاش برای یکدست کردن حاکمیت ایجاد شده است. در این بین جنابعالی می توانید با مدیریت صحیح اجازه ندهید یک جریان اصیل سیاسی  بواسطه ایجاد محدویت های فراوان  خود را از عرصه سیاست ورزی حذف شده بداند که البته تلاش برای حذف یک جریان سیاسی تبعات ناخوشایندی برای حاکمیت در پی خواهد داشت.

اینجانب  از تمامی گروهها و جریانات سیاسی و سایر نامزدهای محترم سیزدهمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری درخواست می کنم که با حمایت همه جانبه از رئیس جمهور منتخب، برای برآورده شدن مطالبات به حق مردم که آرزوی همه ماست، همت کنند.

به امید فردایی بهتر برای همه ایرانیان

محمدرضا عارف

فتاح پیروزی رئیسی را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، بدنبال اعلام نتایج نهایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سید پرویز فتاح با صدور پیامی، پیروزی حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«در روزی که دشمنان و بدخواهان کشور تمام تلاششان را به کار بسته بودند تا با موج‌سواری بر گلایه‌های اقتصادی و معیشتی، مردم ایران را از مشارکت در انتخابات دلسرد کنند، حضور معنادار و شگفتی‌ساز مردم در میدانِ صندوق‌های رأی، همه محاسبات و معادلات آنان را بهم ریخت و موجبات شادی دل ملت، رهبر عزیز، روح امام راحل و شهدا شد. مردمی که حضورشان برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، نعمت بزرگی است و شکرانه این نعمت، چیزی جز خدمت صادقانه و مخلصانه نخواهد بود.

اینجانب، کسب اعتماد و اکثریت آراء ملت شریف ایران را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که مقارن با دهه کرامت و ایام میلاد با سعادت حضرت علی‌ بن موسی الرضا(ع) که افتخار خادمی حضرتش را دارید، به جنابعالی صمیمانه تبریک عرض کرده و اطمینان دارم این اعتماد مردم، بزرگترین توشه برای پیمودن مسیر سخت آینده در جهت تغییر شرایط به نفع ملت و خصوصاً مستضعفان و بالندگی بیشتر ایران اسلامی است.

امیدوارم توفیقات جنابعالی ذیل توجهات حضرت ولی‌عصر ارواحنا له الفداه و حمایت‌های پدرانه رهبرفرزانه و حکیم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی بیش از گذشته باشد».

قدردانی مجلس خبرگان از حضور مردم در انتخابات
 

 به گزارش ایسنا مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای از مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:

«حمد و سپاس خداوند قادر متعال را که با حضور پرشور ایرانیان سرافراز، انتخابات 28 خرداد 1400 شکوهمندانه برگزار شد و برگ زرین دیگری از مردمسالاری دینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، با هدایت ها و رهبری داهیانه و حکیمانه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) به ثبت رسید.

بی شک پیروز واقعی این میدان، ملت قدرشناس، بصیر و هوشیار کشورمان هستند که علی رغم وجود مشکلات و ترغیب دشمنان انقلاب مبنی بر تحریم انتخابات، با مشارکت ارزشمند خود علاوه بر به نمایش گذاردن تعهد دینی و عزم ملی، توطئه بدخواهان نظام را همچون همیشه خنثی نمودند.

مجلس خبرگان رهبری، ضمن قدردانی از آحاد ملت شریف ایران که با حضور باشکوه خود بار دیگر، دعوت رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری امر انتخابات، به رئیس جمهورِ منتخب مردم حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای سیدابراهیم رئیسی، تبریک گفته، توفیقات روزافزون ایشان در راه نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش دلسوزانه برای سازندگی‌  و اعتلای کشور اسلامی ایران را از خداوند منان مسئلت دارد. امید که با استفاده از ظرفیت های داخلی و گسترش تعاملات منطقه ای و بین المللی، فصل نوینی از تحقق عدالت اجتماعی، کمک و حمایت از محرومان جامعه و رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور را در سایه توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و کمک و همیاری تمام دلسوزان و نخبگان جامعه به ویژه جوانان انقلابی، شاهد باشیم ان شاء الله.

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری»

27215

کد خبر 1527075

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی انتخابات ۱۴۰۰ محمد رضا عارف پرویز فتاح سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی سید ابراهیم مجلس خبرگان شریف ایران رئیس جمهور آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی ظهر سه‌شنبه در دیدار شیخ «علی خطیب» نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، ضمن قدردانی از مواضع وی و این تشکل سیاسی در حمایت از رویکرد مقاومت و نیز تلاش برای حفظ و تقویت انسجام و وحدت در این کشور، لبنان را رکنی مهم برای جریان مقاومت توصیف کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران در ناکارآمدی رویکرد سازش و تسلیم در قبال حل مسئله فلسطین و نتیجه‌بخش بودن مقاومت در مقابله با سلطه و ظلم بر همگان اثبات شده است، گفت: تصویر خون‌بار امروز غزه، تصویر بدون نقاب و آینه و جلوه تمام نمای حقیقت و باطن تمدن غرب و فرهنگ آمریکایی است.

رئیسی برگزاری متفاوت روز قدس امسال در نقاط مختلف جهان را گواه بر پذیرش جهانی راهبرد مقاومت و موفقیتی بزرگ برای این راهبرد توصیف و تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی، شکستی راهبردی برای رژیم صهیونیستی است و فراتر از شکست‌ نظامی، شکست امنیتی رژیم نیز هست که تغییر معادلات منطقه به نفع آرمان فلسطین را در پی داشته است.

رئیس جمهور شکست فریب سیاسی صهیونیست‌ها در منطقه را از دیگر نتایج تحولات اخیر دانست و افزود: وحدتی که امروز در میان امت اسلامی و فراتر از آن در افکار عمومی جهان شکل گرفته و همچنین تنفری که از آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی در جهان فراگیر شده، در هیچ دوره و زمانی سابقه و نظیر نداشته است.
رئیسی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را گواه شکست و استیصال این رژیم دانست و با بیان اینکه پاسخ ایران به این حمله صرفاً اقدام تنبیهی علیه شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود، تاکید کرد: در صورت ارتکاب هر اشتباهی، صهیونیست‌ها و حامیان آنها معنای پاسخ واقعی و گسترده ایران را درخواهند یافت.

ایستادگی و اقتدار ایران با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است

شیخ «علی خطیب» نیز در این دیدار با بیان اینکه برخلاف تلاش دشمنان، مردم لبنان دوست‌دار و حامی مقاومت هستند، افزود: حامل سلام‌های گرم مردم لبنان به ملت ایران و درودها و قدردانی لبنانی‌ها از جمهوری اسلامی ایران بابت اقدام مقتدرانه در برابر رژیم صهیونیستی هستم.

نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، مقاومت را خط قرمز لبنان دانست و با تأکید بر حمایت کامل از مقاومت با وجود همه فشارها و ناملایمات، ایستادگی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با وجود همه فشارها، تحریم‌ها و دشمنی‌ها را مایه افتخار امت اسلامی دانست و اظهار داشت: هیچ کشور دیگری نتوانسته این چنین مقتدرانه در مقابل رژیمی که از حمایت همه قدرت‌های جهان برخوردار است، بیایستد.

دیگر خبرها

  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • دیدار رئیسی با نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان