Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادقی ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه در 5 روز آینده آسمانی صاف و آفتابی در اغلب نقاط کشور خواهیم داشت، اظهار داشت: امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده داریم و در این مدت خصوصا در ساعات بعدازظهر در استان‌های خوزستان، بوشهر و ایلام باد و گرد و خاک و در استان‌های آذربایجان شرقی، همدان، زنجان، مرکزی، قم، یزد، اصفهان و جنوب سمنان افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز تا سه‌شنبه یک تیر در شرق کشور در استان‌های خراسان‌جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شرق کرمان خصوصا زابل وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی ساعات سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

ضیائیان اظهار کرد:‌در دو روز آینده به دلیل شکل‌گیری جریانات مرطوب جنوبی روی دریای عمان در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات کرمان و شمال هرمزگان تشکیل ابرهای همرفتی همراه با رعد و برق موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز دریای خزر مواج است، گفت: در سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 36 و 25 درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 47درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 10 درجه بالای صفر و همدان با کمینه دمای 12 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی دریای خزر دریای عمان همدان گرما آسمان آفتابی مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی هوای تهران پیش بینی می شود روز آینده گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا چند روز آینده زنجان بارشی در زنجان رخ نمی‌دهد

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده شرایط جوی در مناطق مختلف این استان ناپایدار خواهد شد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و از بعدازظهر با وزش باد همراه است، افزود: تا روز شنبه هفته آینده شرایط جوی استان پایدار و آسمان عمدتا صاف خواهد بود و در این مدت بارشی نیز نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه افزایش ناپایداری و ابر و افزایش سرعت وزش باد به ویژه برای ساعات بعدازظهر پیش ‌بینی شده است که احتمال رگبار پراکنده باران و وقوع رعد و برق نیز طی این ۲ روز وجود دارد.

رحمن‌نیا با اشاره به نوسانات دمایی نقاط مختلف استان اظهار کرد: نوسان دماها طی روزهای آینده کم و روند کلی با شیب ملایمی برای پنج روز آینده افزایشی است.

وی دمای هوای فعلی شهر زنجان را یک درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت پنج درجه کاهش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار جو نسبتاً پایدار در البرز تا روز شنبه
  • آسمانی صاف و آفتابی در استان قزوین
  • تا چند روز آینده زنجان بارشی در زنجان رخ نمی‌دهد
  • تداوم بارش‌های پراکنده در کشور/ وزش باد شدید طی سه روز آینده در شرق
  • جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا
  • پیش بینی آسمانی صاف همراه با افزایش سرعت باد برای استان یزد
  • مسیر رفت و برگشت جاده چالوس مسدود شد/ تا ساعات آینده چالوس به سمت تهران یکطرفه می‌شود
  • پیش‌بینی هواشناسی برای روزهای آینده؛ هوا تا کی بارانی می‌ماند؟
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و ضعیف در البرز