Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاریخ توزیع، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال مشخص شد.

به گزارش ایسنا، آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ در صبح روز شنبه مورخ ۱۲ تیر در ۵۶  شهرستان برگزار خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۰۰ آغاز و درهای ورود به جلسه آزمون در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت‌ شرکت در آزمون‌ از روز چهارشنبه ۹ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

لذا متقاضیان‌ آزمون‌ برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده ، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کنند.

این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند. لذا متقاضیان برای دستیابی به اطلاعات فوق، باید در ابتدا نسبت به عضویت در این سیستم برای بازیابی اطلاعات، اقدام کنند.

 به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژهای اتخاذ نموده است. بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۲۴ خرداد به صورت قطعی تایید شده است باید از فردا یکشنبه مورخ ۳۰ خرداد تا روز دوشنبه مورخ ۱۴ تیر با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش سایر آزمون‌های استخدامی) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

 متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان های تعیین شده صرفا در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز یک‌شنبه مورخ ۶ تیر به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس  https://salamat.gov.ir (قسمت سامانه خود ارزیابی بیماری کرونا) مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام  کنند. اطلاعات متقاضیان در سامانه مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی فرزندان شهدا آزمون استخدامی 1400 کارت شرکت در آزمون درگاه اطلاع رسانی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، در اواخر سال گذشته اطلاعیه‌ای مبنی بر تغییر آزمون استخدامی آموزش و پرورش و برگزاری آن به تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ صادر شد که منجر به تلاقی با آزمون (کتبی) تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم که از سوی سازمان دارالقرآن کریم برپا می‌شود، شد.

تعدادی از حافظان، در هر دو آزمون ثبت‌نام کرده‌اند و طی تماس و درخواست‌های متعدد خواستار تغییر زمان این آزمون بودند، منجر به صدور اطلاعیه‌ای از سوی دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم (مستقر در سازمان دارالقرآن الکریم) شد که متن آن به شرح زیر است:

اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش

با آرزوی موفقیت برای شما حافظان گرامی به اطلاع می‌رساند، ثبت‌نام نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم بر اساس جدول زمان‌بندی شده از ابتدای اسفندماه ۱۴۰۲ از طریق سایت تلاوت آغاز شد و حافظان محترم با مطالعه آئین‌نامه ثبت‌نام و زمان برگزاری آزمون‌ها خصوصاً مرحله اول که در ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، اقدام به ثبت‌نام کردند.

حدوداً در همین ایام نیز ثبت‌نام جهت آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش، با اعلام برگزاری آزمون در تاریخ ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود ولی در اواخر سال گذشته اطلاعیه‌ای مبنی بر تغییر آزمون آموزش و پرورش از زمان قبلی به تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه توسط جهاددانشگاهی صادر که منجر به تلاقی و برگزاری دو آزمون حفظ و استخدامی در یک روز می‌شود.

از آنجا که تعدادی از حافظان، در دو آزمون ثبت‌نام کرده بودند طی تماس و درخواست‌های متعدد خواستار تغییر زمان آزمون می‌شوند؛ لذا سازمان دارالقرآن طی نامه‌ای رسمی مراتب را جهت تغییر زمان آزمون پیش‌بینی شده استخدامی آموزش و پرورش به مسئولان مربوطه اعلام و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد که تا کنون پاسخی دریافت نشده است؛

بنابراین با توجه به موارد فوق و ذکر این مطلب که بیش از ۹۰ درصد حفاظ خارج از شمول موضوع استخدامی بوده و با توجه به تاریخ اعلامی برنامه ریزی و ثبت‌نام نموده‌اند به اطلاع می‌رساند: مرحله اول آزمون (کتبی) در تاریخ اعلام شده روز جمعه صبح ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به‌صورت همزمان از ساعت ۸:۳۰ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 6080731 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • تغییر تاریخ آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • فردا و پس فردا، آخرین زمان ثبت نام مرحله دوم آزمون سراسری