Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@03:51:19 GMT

وضعیت متفاوت برانکو و اسکوچیچ در عمان و ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۶۳۹۳

دو مربی کروات در تیم های ملی ایران و عمان وضعیت متفاوتی دارند

برانکو و اسکوچیچ وضعیت های متفاوتی در دو تیم آسیایی دارند.

به گزارش طرفداری، در حالی که هر دو تیم ایران و عمان به مرحله بعدی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 صعود کرده اند اما سرمربیان کروات این تیم ها وضعیتی کاملا متفاوت دارند. به هرحال این یک واقعیت است که اسکوچیچ هرگز تصورش را هم نمی‌کرد روزی روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند و البته که هیچ وقت فکر نمی کرد فردای روزی که با 4 برد متوالی تیمش را به مرحله بعدی رقابت ها رسانده، نام های مختلفی را به عنوان جانشین خود در رسانه ها ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ در 7 بازی دوستانه و رسمی سرمربی تیم ملی ایران بوده و در همه آن ها پیروز شده است. او موفق شد با 4 برد پیاپی در 4 مسابقه رسمی، ایران را به دور بعد مسابقات انتخابی جام جهانی ببرد و یکی از بهترین شروع‌های مربیان در تاریخ تیم ملی ایران را رقم بزند. اما فردای پیروزی با عراق، به گفته رییس فدراسیون فوتبال قرارداش به پایان رسید و حالا فدراسیون در دو راهی تمدید با این مربی موفق یا به خدمت گرفتن یک مربی بزرگ برای دور بعدی مسابقات است.

در همین چند روز نیز اسم های زیادی مورد بررسی قرار گرفته است؛ از یحیی گل محمدی، کارلوس کی‌روش و برانکو به‌عنوان گزینه‌های احتمالی حضور روی نیمکت ایران نام برده می‌شود.

اما 2739 کیلومتر آن سو تر در مسقط، اهالی فوتبال از عملکرد مربی کروات خود به شدت خرسند هستند و حاضر نیستند برانکو را تحت هیچ شرایطی از دست بدهند. سرمربی کروات سابق پرسپولیس، پس از 5 هفته حضور در الاهلی عربستان، به عمان رفت و هدایت تیم ملی این کشور را در مسیر رسیدن به جام‌جهانی برعهده گرفت.

برانکو با عمان در نهایت موفق عمل کرده و به‌ عنوان تیم دوم گروهی که در آن قطر نیز حضور داشت، راهی دور بعد رقابت های انتخابی جام جهانی شد.

جالب این که حالا برانکو یکی از نامزدهای سرمربیگری در تیم ملی ایران است. سودایی که این مرد کروات سالهاست در انتظارش به سر می برد و به رغم تمام صحبت هایی که انجام داده، در صورت جدی بودن پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران، این پیشنهاد را احتمالا خواهد پذیرفت.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس دردسر 9 میلیارد تومانی استقلال در شرایط بحرانی باشگاه / اختصاصی طرفداری مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس عراقی ها مقابل ایران تبانی کردند | گزارش سایت عراقی ضرر 4 میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو به شرکت کوکاکولا جانی ریورا، اسطوره میلان: نمی خواهم با واکسن زدن بمیرم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقل مکان اسماعیل هنیه از قطر به عمان

آفتاب‌‌نیوز :

این روزنامه به نقل ازمقامات عربی ادعا کرده «هنیه» درروز‌های اخیرباحداقل دوکشور منطقه ازجمله عمان ارتباط برقرارکرده است.

مقامات عمان به درخواست «وال استریت ژورنال» برای اظهارنظردراین زمینه پاسخی نداده‌اند

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود
  • صهیونیستها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • نقل مکان اسماعیل هنیه از قطر به عمان
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان