Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:15:37 GMT

راهیابی مردان کماندار ایران به مرحله حذفی ریکرو تیمی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۶۴۲۲

راهیابی مردان کماندار ایران به مرحله حذفی ریکرو تیمی

به گزارش ایرنا از فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم ریکرو مردان کشورمان با ترکیب میلاد وزیری، رضا شبانی و صادق اشرفی در مرحله مقدماتی با امتیاز ۱۹۳۸ در بین ۳۸ تیم در رده ۲۱ قرار گرفت و راهی بخش حدفی رقابت های انتخابی المپیک توکیو شد.

براساس این گزارش از مجموع تیم های حاضر، ۲۴ تیم اول مسابقات تیمی مردان رشته ریکرو، جواز حضور در دور حذفی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات بخش حذفی تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود. در بخش ریکرو مردان ۳۸ تیم حضور دارند که سه تیم برتر مسابقات سهمیه المپیک توکیو را از آن خود خواهند کرد.

ایران تاکنون توسط میلاد وزیری یک سهمیه انفرادی حضور در المپیک توکیو را کسب کرده است و حالا در این رقابت ها فرصت کسب سهمیه تیمی در دو بخش زناننو مردان و انفرادی زنان را نیز در اختیار دارد.

غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیراندازی با کمان،وعده داده است به کمانداری که موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شود، ۱۰۰ میلیون تومان پاداش پرداخت خواهد کرد و این پاداش تمامی اعضای تیمی که موفق به کسب سهمیه شوند را نیز شامل خواهد شد.

منبع: فدراسیون تیر و کمان برچسب‌ها توکیو ایرنا میلاد وزیری پاریس المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توکیو ایرنا میلاد وزیری توکیو ایرنا میلاد وزیری پاریس المپیک توکیو المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی آزاد ایران در یک قدمی دو‌ سهمیه المپیک

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

در پایان مسابقات نوبت صبح یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در اوزان 74 و 97 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و احمد محمدنژاد جوان در 57 كيلو حذف شد.

*در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه 10 بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه 14 بر 3 شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

*در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 15 بر 4 بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می رود.

*در وزن 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر 1 از سد آرش یوشیدا از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با گانخویاگ گانباتار از مغولستان کشتی می گیرد.

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت 15:30 امروز برگزار می شود و در صورت صعود هر كدام از كشتى گيران به فينال، سهميه المپيک ۲۰۲۴ پاریس به دست خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • امامی سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد + فیلم
  • امامی سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد
  • امامی سهیمه المپیک پاریس را کسب کرد
  • کشتی آزاد ایران در یک قدمی دو‌ سهمیه المپیک
  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک