Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - جعفر آهنگران ضمن تقدیر از حضور پر رنگ ساکنان و فعالان عرصه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کیش در صحنه انتخابات، انتخابات ١٤٠٠ را تجلی وفاق ملی و جشن همدلی عنوان كرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جعفر آهنگران مدیرعامل این سازمان با ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم کیش در حماسه انتخابات 28 خرداد ١٤٠٠ كه با مشاركتی مسئولانه همراه با هموطنان سایر نقاط کشور پای صندوق های رای حاضر شده و حماسه ای دیگر افریدند ، افزود: برای این اتفاق مبارک به ساکنان کیش، فعالان عرصه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کیش و تمام نهادهایی که یک روز خوب را با همکاری و تشریک مساعی خود رقم زدند تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: تعبیر من این است که پس از انتخابات ریاست جمهوری با این نتیجه، روزگار وفاق در کشور ایجاد شده و امروز حرکت بسیار زیبای مقام محترم ریاست جمهوری و همچنین سایر نامزدها در تبریک به نامزد منتخب، فضای امیدواری و نشاط را در کشور زنده كرد.
آهنگران با بیان اینکه روز و روزگار زیباتر و پر امیدتری در انتظار ملت بزرگ ایران است گفت: این نشاط و امید حق ملت ایران است که با وجود تمامی مشکلات یقین داشتند که باید در تعیین سرنوشت خود فعالانه مشاركت كنند و هیچ مانعی بازدارنده آنها برای حضور در صحنه نخواهد بود.
وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: این پیروزی ملی را به یکایک مردم و هموطنان عزیزم به ویژه ساکنان جزیره کیش تبریک و تهنیت عرض می کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حسین گروسی با اعلام این مطلب اظهار کرد: طبق توافقات انجام شده بین سازمان منطقه آزاد ماکو و این هلدینگ گردشگری   قرار است این سرمایه‌گذاری در محدوده تفرجگاه سد ارس تا چشمه ثریا ماکو انجام شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: این سرمایه‌گذاری بدون شک یک تحول مهم در صنعت گردشگری منطقه آزاد ماکو ایجاد خواهد کرد و موجب تقویت انواع مختلف گردشگری از جمله گردشگری آبی و کشاورزی در منطقه خواهد شد.

او گفت: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در حوزه گردشگری منطقه آزاد ماکو توسط هلدینگ گردشگری   ۱۰۰ هزار میلیارد ریال خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند