Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@22:55:34 GMT

پيام تبريک سازمان بسيج جامعه پزشکي به رئيسي

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۶۵۹۵

خبرگزاری آریا- سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم سراسر کشور به خصوص مدافعان سلامت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا تقدیر و به رئیس جمهوری منتخب مردم نیز تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا، متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ
ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم!
سوره مبارکه القصص آیه 5
بار دیگر مردم فهیم، ولایت مدار، انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه کشور حضور پرشور، مسئولانه و پر از اقتدار خود را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا به نمایش گذاشتند، نمایشی از وحدت اقوام مختلف با حضور تمام گرایش‌های سیاسی و یکدلی و همراهی وصف ناپذیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردم سراسر ایران در خردادماه سال 1400 با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حماسه به یاد ماندنی دیگری را رقم زدند که این حماسه پرشور، ناامیدی دشمنان را دوچندان و سربلندی کشور عزیزمان را مضاعف کرد.
ملت انقلابی ایران اسلامی به ویژه اعضای فداکار و جان برکف حوزه سلامت، علی رغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان و محدودیت‌های موجود ناشی از بیماری منحوس کرونا، بار دیگر پایبندی به ارزش‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و تبعیت محض از مقتدای امت اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) را به جهانیان نشان دادند.
سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن تبریک به مردم شریف و قدرشناس و آگاه کشور از تمامی عوامل اجرایی، قضائی، نظارتی، نظامی، انتظامی، امنیتی، نامزد‌ها و هواداران آن‌ها و همه دست اندکاران انتخابات به ویژه همکاران حوزه سلامت که به مردم شریف از نظر سلامت اجتماعات در حوزه‌های رای گیری اطمینان دادند و در برگزاری این حماسه پرشور نقش آفرین بودند، صمیمانه سپاسگزاری می‌کند.
همچنین این سازمان ضمن تبریک به رئیس جمهوری منتخب مردم ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی، امید دارد همانطور که ایشان در سال‌های متمادی در مسئولیت‌های مختلف منشاء تحول و کارآمدی بوده اند، به پشتوانه این حرکت عظیم ملت، دولت قوی، مسئولیت پذیر و پرکار برای حل مسائل و مشکلات موجود شکل داده و در این مسیر تداوم توفیق را برای دولت سیزدهم مسئلت می‌کند. بی تردید توجه به تقویت پیشرفت حوزه سلامت که از اولویت‌های اقتدار ملی شناخته می‌شود، در این مسیر راهگشا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جامعه پزشکی رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر مرندی، چهره مؤثر در حوزه بهداشت و درمان کشور

همشهری آنلاین- دکتر سیدحسن امامی رضوی، متخصص جراحی عمومی و دبیر فرهنگستان علوم پزشکی ایران: سابقه همکاری من با آقای دکتر مرندی به سال۱۳۷۲ برمی‌گردد. ایشان وزیر بهداشت بودند و من در یکی از معاونت‌های وزارت بهداشت به‌عنوان مشاور و قائم‌مقام با ایشان همکاری داشتم. بعد از آن همکاری ما ادامه داشت. از سال ۷۴ تا ۷۶ معاون ایشان در وزارت بهداشت بودم و از سال۸۸ نیز من عضو پیوسته فرهنگستان علوم و پزشکی شدم و ارتباط نزدیک‌تری با ایشان دارم. آقای دکتر مرندی خصوصیات ویژه بسیاری دارند که یکی از آنها، پایبندی به اعتقادات است. انسان بسیار معتقد و ولایتمداری هستند و بسیار پیگیرند تا کاری که به آن اعتقاد دارند، به نتیجه برسد. در عمل به اعتقادشان خیلی جدی هستند و با هیچ‌کسی در این خصوص ملاحظه یا تعارف ندارند.

نظم ایشان خصوصیت دیگری است که در طول این سال‌ها همیشه شاهد بوده‌ام. هم خودشان بسیار آدم منظمی هستند و هم دیگران را به این مسیر می‌کشانند. بارها اتفاق افتاده که افراد در هر سطح و مقامی که بودند اگر در جلسات با تأخیر حاضر می‌شدند، حتما به‌دلیل بی‌نظمی با برخورد جدی و تذکر آقای دکتر مواجه می‌شدند و این موضوع اوایل برای من مایه تعجب بود. این نظم و جدیت، در پیگیری کارهایی که به افراد می‌سپردند هم وجود دارد.

دکتر مرندی، در حوزه نظام سلامت، پیشرو هستند. در این ۴۰سال که در خدمت نظام سلامت جمهوری اسلامی هستند، در هر جایگاهی که بوده‌اند، همیشه نوآوری‌هایی را در نظام سلامت کشورمان ایجاد کرده‌اند؛ چه زمانی که وزیر بودند و چه زمانی که نماینده مجلس بودند. سال‌هاست در ریاست فرهنگستان علوم پزشکی را برعهده دارند و حتی زمانی که هیچ‌کدام از این مسئولیت‌ها را نداشتند، به‌عنوان عضو ساده کمیته کشوری واکسیناسیون اطفال یا ایجاد انجمن علمی نوزادان، شاهد نوآوری ایشان در نظام سلامت کشور بوده‌ایم.

ایشان در عین حال که در کار جدی هستند، اما خارج از فضای اداری، اهل بذله‌گویی و شوخی توأم با احترام هستند. این خصوصیت را در برخورد با خانواده محترمشان را هم دارند و بسیار اهل خانواده هستند.

یک نکته برجسته در زندگی آقای دکتر مرندی وجود دارد که شاید در برخی مسئولان کمتر دیده شود. من از سال ۷۲ به‌طور مستقیم با ایشان کار کرده‌ام و با وجود اینکه برای کارشان بسیار وقت می‌گذارند اما از خانواده غافل نیستند. برخورد ایشان با همسر و فرزندانشان بسیار محبت‌آمیز است. همه اعضای خانواده ایشان ولایتمدار و افرادی معتقد ‌و از نظر اعتقادی کاملا با همدیگر همسو هستند. این موضوع حاصل ۲‌چیز است؛ یکی محبتی که به خانواده دارند و عامل دیگر به قلب پاک‌ ایشان برمی‌گردد و این نعمت و برکت را به ایشان عطا کرده است.

کد خبر 843592 برچسب‌ها مجله زندگینامه چهره‌های سیاسی جهان چهره‌های مشهور مجله زندگینامه چهره‌های سیاسی ایران

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • سازمان‌های بین‌المللی برای غزه جز ابراز همدردی کاری نمی‌کنند
  • آمادگی ایران برای تداوم همکاری‌های منطقه‌ای با سازمان جهانی بهداشت
  • دکتر مرندی، چهره مؤثر در حوزه بهداشت و درمان کشور
  • حجاب سلامت هر جامعه را تضمین می‌کند
  • پیام بسیج سازمان منابع طبیعی به مناسبت عملیات وعده صادق
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور