Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@13:54:11 GMT

بانوی ورزشکار ایلامی مربی تیم ملی فوتبال بانوان شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۶۶۳۹

بانوی ورزشکار ایلامی مربی تیم ملی فوتبال بانوان شد

 مظفر علی‌شائی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ایناس آراسته‌نژاد مربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام به عنوان مربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۷ سال انتخاب شد.

وی افزود: این ورزشکار به همراه تیم ملی عازم مسابقات آسیای مرکزی به میزبانی تاجیکستان می‌شود؛ همچنین چهار دختر فوتبالیست ایلامی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۷ سال دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: روژین تمریان، فاطمه یوسفی، محدثه ذلفی و غزل مرشدی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی بانوان زیر ۱۷ سال تا تاریخ ۳۰ خرداد در تهران در حال برگزاری است، گفت: حدیث بساط‌شیر از دیگر فوتبالیست‌های ایلامی نیز چندی پیش به تیم ملی بزرگسالان دعوت و به همراه تیم ملی عازم مسابقات کافاو آسیایی به میزبانی بلاروس شد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام اضافه کرد: همچنین هشت بانوی فوتبالیست ایلامی در رده‌های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان به اردوی ملی دعوت شدند.

علی‌شائی یادآور شد: کوثر عنبری، عاطفه ایمانی و حدیث بساط شیر در رده بزرگسالان، فاطمه یوسفی، فاطمه پسندیده و محدثه ذلفی در رده جوانان به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: بانوان ایلام ورزش فوتبال مدیرکل ورزش و جوانان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ایلامی‌ها از مجازات رژیم صهیونیستی توسط سپاه

مردم ولایت مدار و انقلابی ایلام در حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران در میدان ۲۲ بهمن این شهر اجتماع کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حمله‌ طوفانی بامداد امروز یکشنبه 26 فروردینِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم منحوس صهیونیستی، از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، هشداری برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی و همچنین ملت‌های آزاده جهان بود.

صبح امروز مردم شهید پرور و انقلابی ایلام در حمایت از این پاسخ کوبنده، قاطع و غرورآفرین سپاه پاسداران به متجاوزان رژیم کودک‌کش اسرائیل در میدان 22 بهمن این شهر اجتماع کردند.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • تجلیل از ۷۰ هنرمند ایلامی همزمان با هفته هنر انقلاب
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • حضور فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی
  • نخستین صعود بین‌المللی کوهنوردان بانوی کارگر ایران در تیر ماه
  • دعوت فوتبالیست چلیچه‌ای به اردوی تیم ملی
  • تبرئه مربی متهم به آزار جنسی ۱۹ فوتبالیست زن!
  • حمایت ایلامی‌ها از مجازات رژیم صهیونیستی توسط سپاه
  • مازندران میزبان نخستین اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • نخستین اردوی تیم تپانچه جوانان و نوجوانان در سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۲ ورزشکار