Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، این معاونت همزمان با ۲۸ خرداد و در جریان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌ دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، اقدامات مختلفی داشت.

بر این اساس ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از ساعت ۶ صبح به صورت ترکیبی و با استفاده از زبان‌های فارسی و محلی با بخش‌های متنوع برای پوشش و اطلاع‌رسانی زنده حضور حماسی مردم در روز انتخابات روی آنتن رفتند همچنین ارتباط مستقیم با اماکن مذهبی، گلزار شهدا و مرقد سردار شهید سلیمانی از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، خبر، قرآن، جاجم جم، پرس تی وی و المیادین پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برقراری ۳۳۱ ارتباط رادیویی با شبکه‌های سراسری و ۲۴۰ ارتباط استانی در صدای مراکز و نیز هزار و ۲۹۲ ارتباط تلویزیونی با شبکه‌های سراسری و برون‌مرزی در سیمای مراکز، از دیگر اتفاقاتی بود که با این حجم و تعداد برای نخستین بار شاهد آن بودیم ضمن اینکه در برخی از این ارتباط های زنده، از مدالیوم چند قاب برای نخستین بار در برخی مراکز بهره گرفته شد.

اعزام خبرنگار و تصویربرداری از طریق بالگرد با دست اندرکاران شعبه سیار در مناطق صعب العبور استان‌ها، پخش اخبار انتخاباتی برخی استان‌ها به صورت زنده هر ساعت یک بار در ویژه برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیمای مراکز، برگزاری جشن رأی اولی‌ها و تهیه گزارش‌های کوتاه به صورت سلفی از این افراد و نیز فراخوان مسابقه عکس و برگزاری پویش‌های «مردم میدان» و «رأی من» با موضوع رأی اولی‌ها و حضور خانوادگی پای صندوق‌های رأی در سیما، صدا و رادیونمای مراکز، از دیگر اقدامات صدا و سیمای استان‌ها بودند که همزمان با ۲۸ خرداد مورد اهتمام قرار گرفتند.

کد خبر 5239401 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: امور استان های صدا و سیما انتخابات 1400 سازمان صداوسیما انتخابات 1400 فیلم کوتاه تئاتر ایران جشنواره فیلم کن رادیو سلامت ویروس کرونا شبکه پنج سیما خندوانه حضور هنر ایران در جهان سازمان سینمایی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی خانه سینما غلامرضا موسوی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام این خبر، از مردم خواست در صورت مشاهده این فرآورده در سطح عرضه که براساس اعلام معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان فاقد مجوز می‌باشد، از خرید آن خودداری نموده و در صورت مشاهده، موضوع را با معاونت های غذا و دارو مطرح کنند تا نسبت به جمع آوری آن اقدام لازم مقتضی به عمل آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه : همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی در کنکور تخلف محسوب می‌شود
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه برای حل مسائل
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه در خدمت حل مسائل کشور
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست
  • رییس صدا و سیما : مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده ای نیست
  • هشدار وقوع سیلاب در مازندران
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ساعت پخش خبر شبانگاهی سیمای مازندران تغییر می کند