Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مهدی واعظی درباره مشکلاتی که بازنگشتن بوژیدار رادوشویچ به کشورمان برای پرسپولیس ایجاد کرده و سبب شده این تیم در بازی سوپرجام بدون حضور وی به مصاف تراکتور برود به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*واقعا نیاز است که یک تیم مثل پرسپولیس در هر پست ۳-۲ بازیکن مطمئن در اختیار داشته باشد و در پست دروازه بانی هم باید ۳-۲ نفر هم سطح در کنار هم قرار بگیرند تا تیم بتواند یک فصل را به خوبی تمام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند حامد لک در حال حاضر شرایط خوبی دارد اما باید بحث مصدومیت یا محرومیت وی را هم در نظر گرفت. تا وقتی رادوشویچ در تهران بود کمتر به بحث جانشین‌سازی برای وی و لک توجه شد و کادرفنی فکر می‌کردند این دروازه‌بان کنار لک است و مشکلی پیش نمی‌آید.

*شنیده‌ام دروازه بان سوم پرسپولیس کیفیت بدی ندارد و باید به وی هم اعتماد می‌شد. یک روزی هم خود حامد لک جوان بود و با اعتماد مربیانش به این جایگاه رسید. اکنون یک دروازه‌بان جوان کنار وی تمرین می‌کند و باید در جای مناسب از این دروازه‌بان هم استفاده می‌شد تا امروز دغدغه نبودن رادو در تمرینات کمتر باشد. در کل پرسپولیس جدا از رادوشویچ نیاز به ۲ دروازه‌بان تقریبا هم‌طراز دارد و اگر یک نفر هم با سطح پایین‌تر کنار آنها باشد، مشکلی ندارد.

*رادو حدود پنج سال است در کشورمان حضور دارد و در این مدت با سختی های مالی، حاشیه ای و فوتبالی کنار آمد. باید واقعیت را در نظر گرفت که حاشیه خاصی برای پرسپولیس در این مدت ایجاد نکرد. رادو مثل بازیکنان داخلی نیست که به آن شدت عِرق به پیراهن داشته باشد. به عنوان یک بازیکن خارجی ۵-۴ سال کنار تیم بوده است. در روزهای اول با وجود انتقادات مطرح شده عملکرد خوبی به جا گذاشت و با کلین‌شیت‌هایش کاری کرد هواداران دوستش داشته باشند. همه دوست داریم وی به ایران بازگردد اما اگر واقعا نمی‌خواهد بازگردد و دست باشگاه باز است، مطالباتش را پرداخت کنند تا مشکلی درست نشود و دنبال یک دروازه بان آزاد بروند.

*اینگونه رفتار کردن رادو هم درست نیست و احساس می‌کنم سرمنشا چنین اقداماتی اطرافیان، مشاوران و مدیربرنامه اش هستند. باشگاه باید با مدیربرنامه رادوشویچ اتمام حجت کند تا خط و مشی های اینچینی را برای بازیکن تعیین نکند. من در این شرایط قرار گرفته‌ام و می دانم مدیر برنامه ها دنبال این هستند با عقد یک قرارداد با مبلغی مناسب خودشان هم پول خوبی بگیرند. اگر مدیربرنامه های رادو هم چنین قصدی داشته باشد باید باشگاه وی را بایکوت کرده و از این فرد بهترین بازیکن دنیا را هم نگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بوژیدار رادوشویچ پرسپولیس بوژیدار رادوشویچ پرسپولیس دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که از اردوی تیم ملی با آسیب دیدگی به تمرینات سال جدید پرسپولیس بازگشت، سه بازی فروردین ماه سرخ‌ها را به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، از دست داد.

در این مدت دروازه پرسپولیس به امیررضا رفیعی گلر ۲۲ ساله این تیم سپرده شده بود و حالا پیش از دیدار حساس جام حذفی، گلر باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها گچ دستش را باز کرد.

علیرضا بیرانوند بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، در تمرین روز دوشنبه برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد.

بیرو که در این مدت با دست گچ گرفته به تمرینات بدنسازی می‌پرداخت در تمرین امروز با مچ بانداژ شده‌اش کنار مربی گلرهای برزیلی و چهار دروازه‌بان جوان پرسپولیس عکسی به یادگار گرفت.

باید دید شرایط او برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی چگونه دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • نماوا بایکوت می‌شود؟/ رضا کیانیان: از شانه‌ساززاده شکایت می‌کنیم/ همایون اسعدیان: با شما قطع همکاری می‌کنم/ فرحبخش: برو سرامیکت را بفروش !
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • دولت سرخابی‌ها را به صورت قطعی واگذار کرد؛ پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی