Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از مردم استان در پی حضور حماسی و پرشکوه در انتخابات ۱۴۰۰ تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و  امام جمعه شهرکرد از حضور پرشکوه و حماسی ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شریف استان در انتخابات ۲۸ خرداد تشکر و قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین نکونام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کدامین زبان و قلم را یارای سپاس از حضرت احدیت است که بار دیگر هادی دل‌ها شد و موجی از اهل ایمان و بصیرت و موجی از اقوام ایرانی پای صندوق‌های رأی آمدند و بار دیگر سرنوشت کشور را به دست خود رقم زدند.

چگونه می‌توان شاکر بود خدایی را که در این مقطع از تاریخ به این امّت، این توفیق و فرصت را عطا کرد تا حیات‌بخش اسلام و حیات‌بخش ارزشهای انسانی باشند، در شرایطی که کفر، استکبار، استبداد و نفاق چون سدّی محکم برابر انسانیّت ایستاده و جهالت مدرن و کاخ‌های سیم و زر و تازیانه‌های وحشی‌گری و ترور را بر انسان مظلوم حاکم نموده و با کرامت انسانی، و با خُلق و خوی آدم محور در جنگ و ستیزند ایران اسلامی و ایرانیان وحی محور و عدالت‌گستر باهدایت امام راحل پرچم جمهوری اسلامی برافراشته تا رَه‌گشای عدالت جهانی باشد.

 ۴۲سال ایستاده و همه تازیانه‌ها را تحمل کرده ولی خم به ابرو نیاورده و با حریت و بصیرت ۲۸ خرداد حماسه می‌آفریند، ۲۸خرداد ۱۴۰۰ در شرایطی به دست مردم عزیز خَلق شد که از خارج با سیل مخرّب فشارها و تحریم، و از داخل با انواع سوءتدبیر و با انواع اختلاس و با انواع کم‌لطفی و بی‌مهری مواجه‌اند.

به امام حکیم و خردمندمان از عمق جان باید درود فرستاد که گفت مردم این زمان از مردم زمان پیامبر و عهد رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله و سلم بهترند و به رهبر فرزانه و حکیم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای باید سلام و درود ویژه نثار کرد که امیدوار به این مردم در برابر توفان یأس آفرینی‌ها،گفت مردم پای صندوق‌های رأی می‌آیند و دست ردّ بر سینه دشمن می‌زنند.

باتمام وجود به مردان و زنان ایرانی و به جوانان غیور و شجاع درود می‌فرستم، به نقش‌آفرینان ۲۸خرداد تحیّت و سلام می‌گویم به همه تلاش‌گران از رسانه ملی که حقاً و انصافاً با خلاّقیت و با تلاش شبانه‌روزی و از همه رسانه‌ها و از فضاهای مجازی و از همه دغدغهمندان فعّال و همه برگزار کنندگان انتخابات از مجریان و نظّار و از عوامل انتظامی و امنیتی تشکر نموده وبه ویژه از جوانان عزیز که با نشاط وبصیرت نقشی ماندگار آفریدند و خلاصه به همه و همه خدا قوّت می‌گویم.

ان‌شاءالله رئیس جمهور منتخب که بحمدالله کارنامه‌ای روشن دارد و از ایمان و عزم و اراده جدّی برخوردار و با مشکلات آشنایی خوبی دارد و از پشتوانه عظیم مردمی هم نیز بهرهمند است به فضل و توفیق الهی بتواند امیدها را تقویت کرده و وعده‌ها را عملی کند. 

چهارمحال و بختیاری که همانند گذشته در حضور و بصیرت از پیشگامان بوده و هست و در خَلق حماسه ۲۸ خرداد هم ورق زرّینی بر کتاب پر افتخار استان افزود، از ریاست جمهور منتخب انتظار دارد نگاه ویژه و عدل محور به این مردم انقلابی و به این استان عقب نگه داشته شده در دوران طاغوت و حق ادا نشده در جمهوری اسلامی داشته و اولویت‌هایی که محضرشان تقدیم می‌شود را در برنامه خدماتی و عمرانی استان قرار دهند.

به امید استقرار دولت عدل جهانی و اعتلای پرچم مهدوی ان‌شاءالله

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه چهارمحال و بختیاری انتخابات ۱۴۰۰ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فضل‌الله رحمتی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در استان بدون هیچ مشکلی تأمین شد.

وی افزود: در این ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۳ روز بازار، ۱۵ بازارچه، ۱۰ نمایشگاه و ۹۹۱ فروشگاه در سطح چهارمحال و بختیاری تشکیل و به مردم ارائه خدمت کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای تقویت سامانه ۱۲۴ طرح بازرسان و ناظران افتخاری در دستور کار است که با اجرای آن مردم و شهروندان عادی وارد سامانه شده و کد ارجاع برای انجام نظارت، می‌گیرند.

کد خبر 6086437

دیگر خبرها

  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • سپاه پاسداران دارای جایگاهی ویژه در بین آحاد مردم است
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه