Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، دبیر کل حزب الله لبنان، امروز شنبه در پیامی در توئیتر اولین واکنش را به انتخابات ریاست جمهوری در ایران نشان داد و برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری در ایران و پیروزی سید ابراهیم رئیسی را تبریک گفت.

سید حسن نصرالله در  این پیام توئیتری تصاویری شامل سه عکس از سید ابراهیم رئیسی با رهبر معظم انقلاب، خودش و همچنین آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این صفحه توئیتر که به خودش نسبت داده می شود، با این جمله از ورود آیت الله رئیسی به پاستور استقبال کرد؛ سلام ابراهیم!

آیت الله  سیدابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انتخاباتی که دیروز (جمعه) در سراسر کشور برگزار شد موفق به کسب بیش از ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار رای (۶۲ درصد آرا) شد و به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران از سوی مردم انتخاب شد.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی انتخابات ایران در جهان سید حسن نصرالله حزب الله لبنان انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی انتخابات ایران در جهان سید حسن نصرالله سید ابراهیم رییسی انتخابات ایران در جهان سید حسن نصرالله حزب الله لبنان انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، دقایقی قبل در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای خود قرار گرفت.

کد خبر 6087858

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم)
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم
  • آیت‌الله رئیسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری