Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پیامی موفقیت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت. خبرگزاری میزان - محسن رضایی در پیامی موفقیت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یک بار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند و بی‌تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ‌ساز ما افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم جناب آیت‌الله حاج سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب می‌کنم.   بیشتر بخوانید: پیام تبریک رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به آیت‌الله رئیسی

انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی را به علما، حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم، تسلیت گفت.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم   درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی، موجب تأثر خاطر شد.   این عالم وارسته پس از کسب فیض و درس‌آموزی از سیره علمی، عملی و اخلاقی پدر بزرگوارشان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، عمر شریف خود را در مسیر اعتلای ارزش‌های مکتب اهل بیت، علیهم‌السلام و روشنگری معارف اسلامی، صرف کرد و خدمات علمی ارزشمندی از خود بر جای گذاشت که توشه‌ای گران‌بها برای آخرت ایشان خواهد بود.   اینجانب، این ضایعه را به محضر علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم، تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، علوّ درجات و حشر با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان معزّز، صبر و سلامتی مسئلت دارم.   سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی وارد سمنان شد
  • رئیسی سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پوتین در گفت و گو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود
  • رئیسی پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود