Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: امیدوارم با درایت و حضور راهگشای جناب‌عالی در این جایگاه مهم، بیش از پیش شاهد افزایش همدلی‌ها در جهت توسعه، پیشرفت، رفاه عمومی، افزایش امید و خدمت بیشتر به ملت لایق ایران در این شرایط سخت اقتصادی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام محمود واعظی به این شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رئیسی رئیس‌جمهور منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری

حماسه غرورآفرین و امیدبخش دیگری از مردم فهیم و شریف ایران و انتخاب جناب‌عالی به عنوان رئیس جمهوری را صمیمانه تبریک می‌گویم.

اکنون که کشور عزیزمان با گنجینه‌ای از تجربیات گرانب‌ها در مرحله جدیدی از خدمتگزاری قرار گرفته، امیدوارم با درایت و حضور راهگشای جناب‌عالی در این جایگاه مهم، بیش از پیش شاهد افزایش همدلی‌ها در جهت توسعه، پیشرفت، رفاه عمومی، افزایش امید و خدمت بیشتر به ملت لایق ایران در این شرایط سخت اقتصادی باشیم.

دوام توفیقات جنابعالی را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های نظام اسلامی و سعادت ملت شریف ایران را از درگاه خداوند رحمان مسئلت دارم.

محمود واعظی

رئیس دفتر رئیس‌جمهور

کد خبر 5239445

منبع: مهر

کلیدواژه: دفتر رئیس جمهور محمود واعظی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی ستاد انتخابات کشور شورای نگهبان جشن انتخابات انتخابات ریاست جمهوری وزارت کشور ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی علیرضا زاکانی محمد باقر قالیباف سعید جلیلی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش واعظی درخصوص حمله موشکی سپاه به اسرائیل

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، متن پیام محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم به این شرح است:

نقض مقررات بین الملل در تجاوز به کنسولگری ایران و سکوت و تسامح سخیف و ناصواب کشورهای غربی مدعی رعایت مقررات بین الملل وحقوق بشر به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد موجب شد تا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چارچوب ماده (۵۱) منشور ملل متحد مجموعه ای از حملات غرور آفرین و بی سابقه را به صورت مشروع و قانونی علیه اهداف نظامی این رژیم سفاک با هدف تنبیه متجاوز وبازدارندگی صورت دهند تا متجاوز عمیقا درک کند که وعده جمهوری اسلامی ایران «وعده صادق» است.
ماجراجویی های جنون آمیز رژیم صهیونیستی قاطعانه محکوم بوده و ضمن تقدیر از اقدام هوشمندانه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توفیق این شیرمردان را در راه حفظ و بسط هر چه بیشتر امنیت و منافع کشور از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.
دراین شرایط که رسانه های مخالف، مذبوحانه تلاش می‌کنند تا شیرینی این اقدام شجاعانه را بر کام ملت عزیزمان تلخ کنند، از وظایف اصلی حاکمیت و مردم است که با تعامل هرچه بیشتر موجبات حفظ وحدت و بسط انسجام ملی را فراهم اورند.
محمود واعظی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷

دیگر خبرها

  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • پوتین در گفت و گو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود
  • واکنش واعظی درخصوص حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • واکنش محمود واعظی به عملیات «وعده صادق»
  • رئیسی سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • لوکاشنکو: دلیلی برای امضای توافق صلح بین روسیه و زلنسکی نیست
  • رئیسی انتخاب رئیس‌جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت
  • رئیسی انتخاب رئیس جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت