Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@07:18:30 GMT

آرای انتخاباتی از جنسی دیگر

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۷۴۲۰

آرای انتخاباتی از جنسی دیگر

انتخابات بیان نظرات مردم در قالب انتخاب اشخاصی که نماینده خواسته های آنان است، بیان می شود لذا تلاش شد که لایه های پنهان این آرا در شعب مختلف شهرستان گلپایگان در هنگام انتخابات بررسی شود.

خبرگزاری شبستان-گلپایگان، انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است و انتخابات ریاست جمهوری فرصتی برای تغییر سرنوشت یک ملت و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فرصتی برای آبادانی بهتر درهر شهر و روستا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات، بیان نظرات مردم در قالب انتخاب افرادی که  خواسته های آنها را نمایندگی می کند، است از این رو خبرنگار شبستان در هنگام برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به شعب مختلف انتخابات در شهرستان گلپایگان رفت و با پرسشی درباره علل حضور در انتخابات، مشکلات و هر آنچه که  می خواهند گفته شود را همانند نوشتن آرای خود به صورت مخفی بنویسند تا روی دیگر ارای انتخاباتی مردم روشن شود.

 

خانمی به اسم فاطمه، در شعبه مدرسه سید جمال الدین گلپایگانی نوشت:
«شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است زیرا اگر شرکت نکنیم دشمنان برما مسلط می شوند، مشکلات اقتصادی فراوان است ولی وظیفه شرعی خود را شرکت در انتخاب دانستم»


خانم دیگری به نام ناهید در شعبه مدرسه سید جمال الدین گلپایگانی اینگونه نوشت:
«رای می دهم چون بر خود وظیفه می دانند انشالله آنها که رای آوردند وظیفه خود را انجام دهند.»


حسین جمالی که در انتظار آماده سازی آرا خود در شعبه برادران دبیرستان مصطفی حبیب اللهی بود، نوشت:
«وظیفه شرعی هر ایرانی حضور در انتخاب فردی مصلح و کاردان برای آبادی و سربلندی کشور عزیزم ایران است»


حجت الاسلام مهدی ابراهیمی که امام جماعت امام زاده سید سادات است و این آستان امامزاده در این انتخابات دو شعبه خواهر و برادر را میزبانی می کرد، نوشت:
حضور در انتخابات وظیفه شرعی و عقلی و ملی همه ایران است که با حضور و شرکت خود در انتخابات کشور را از دستبرد دشمنان داخلی و خارجی حفظ کنند.


خانمی دیگر به نام فریبا در شعبه خواهران امام زاده سید السادات نوشت:
«اینجانب به عنوان یک ایرانی و مسلمان وظیفه شرعی و ملی خود دانستم در این انتخابات شرکت کنم چرا که من باید از خون شهیدان که همه چیز و همه کس خود و دارایی شان را به خاطر این انقلاب فدا کردند و نیز برای رهبرم، در این انتخابات حضور یافتم»


خانم معتمدی در شعبه خواهران دبیرستان امام خمینی (ره)، هنگامی که در صف رای به انتظار بود، نوشت:
«با سلام و درود، بنده به عنوان یک فرد این جامعه وظیفه شرعی و قانونی خود دانستم که در این امر مهم شرکت کنم زیرا سرنوشت مردم و کشورم برایم مهم است و امیدوارم رئیس جمهور آینده وظایف و مسئولیت های که به عهده اش است را به نحو احسن انجام دهد که مردم دوباره نسبت به نظام و دولت خوشبین شوند.»


آقایی به نام سید رضا در شعبه برادران دبیرستان امام خمینی (ره) در یک خط، جامع و کامل نوشت: «به فکر ملت باشید»

خانمی میانسال در نمازجمعه گلپایگان به خبرنگار شبستان گفت: نماز جمعه را گاهی می توان ترک کرد ولی حضور در انتخابات امری است که برای تعیین سرنوشت چهار ساله یک کشور است و لذا نمی توان آن را  ترک کرد.

«عمل به وظیفه شرعی و قانونی برای حضور در انتخابات، انتظار عمل به وظیفه و فکر ملت بودن توسط  منتخبان، دفاع از حرمت خون شهدا و مانع شدن از تسلط بیگانگان بر کشور  ، حفظ کشور از دستبرد های داخلی و خارجی و بازگشت امید و خوشبینی به کشور پس از این انتخاب»، شاه بیت نظرات مردمی حاضر در انتخابات 28 خرداد 1400 بود./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: نقطه نظرات مردم گلپایگان انتخابات ریاست جمهوری حضور در انتخابات حضور در انتخاب وظیفه شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: چهارنفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد دو نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.
حجت بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود افزود: انتخابات در دور اول در آبادان بطور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.
وی تعداد شعب اخذ رای را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و خاطر نشان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رای از مردم شریف آبادان را بر عهده دارند. 

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود