Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – محمد نصرتی که در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۰۶ با گلزنی مقابل بحرین باعث صعود تیم ملی به جام جهانی شد در خصوص آخرین وضعیت کارفنی تیم ملی گفت: به اعتقاد من کارنامه اسکوچیچ بسیار خوب و قابل توجه است حتم دارم که تیم ملی با این مربی کم حاشیه می تواند در مرحله دوم مقدماتی موفق عمل کند و راهی رقابت‌های جام‌جهانی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرتی افزود: بازی‌های با کیفیت و خوبی را از تیم ملی فوتبال فوتبال در زمان اسکوچیچ شاهد بودیم. در چند دیدار به دلیل شرایط آب و هوایی بحرین و استرس ناشی از بازی ها، بازیکنان هماهنگی لازم را نداشتند اما در مجموع، اسکوچیچ عملکرد ایده آلی در تیم ملی فوتبال ایران داشت. هر تیمی به سبک‌ خاص خودش بازی می‌کند و نمی‌تواند از سرمربی خرده گرفت که چرا تیم خوب بازی نمی‌کند و یا چرا در یک بازی عملکرد خوبی دارد، اما در یک بازی ضعیف است. اسکوچیچ در کار خود انعطاف دارد و این نگرش مثبتی است.

وی در پایان گفت: شخصاً دوست ندارم که کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران برگردد چرا که او دو دوره مربی تیم ملی بود و به اعتقاد من دیگر چیز تازه ای ندارد که وارد فوتبال ایران کند و تیم ملی نیاز به تفکرات جدید داشت و حالا با اسکوچیچ به خواسته خود رسیده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد نصرتی تیم ملی کارلوس کی روش تیم ملی دراگان اسکوچیچ کارلوس کی روش محمد نصرتی فوتبال ایران جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است

علی موحدی از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و بیان کرد: با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم