Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@10:49:35 GMT

جذب سرمربی بزرگ خارجی با جیب خالی؟

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۷۴۳۴

جذب سرمربی بزرگ خارجی با جیب خالی؟

چند هفته پیش بود که فدراسیون فوتبال در مورد شرایط جذب مربی و بازیکن خارجی برای باشگاه های ایرانی طرحی را پیشنهاد داد.

به گزارش طرفداری، فدراسیون فوتبال اعلام کرده تیم ها اگر می خواهند مربی یا بازیکن خارجی جذب کنند باید در قبال پرداخت دستمزد فرد خارجی تضمین مالی بدهند و مبلغ دستمزد را به حساب یک صندوق اعتباری ویژه همین کار بریزند تا ماهیانه از همان صندوق، دستمزد را پرداخت کنند که طرف خارجی به دلیل دریافت نکردن دستمزدش از باشگاه های ایرانی شکایت نکند و پرونده های فوتبال ایران در دادگاه های فوتبالی قطور تر نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همین الگو، فدراسیون هم اگر واقعا دنبال سرمربی بزرگ خارجی است، ابتدا دستمزد مربی خارجی را در یک صندوق مخصوص بریزد تا بلایی که مارک ویلموتس بر سر فوتبال آورد، تکرار نشود.

البته نکته جالب قضیه این است که فدراسیون در شرایطی به دنبال سرمربی بزرگ خارجی است که توان پرداخت دستمزد اندک همین دراگان اسکوچیچ را هم نداشت و اگر سازمان برنامه و بودجه به فدراسیون فوتبال کمک نمی کرد نه پاداش ملی پوشان پرداخت می شد و نه حقوق اسکوچیچ….

زمانی که مارک ویلموتس آن فاجعه را برای فوتبال ما رقم زد، اعضای هیات رییسه وقت مدعی شدند هیچ نقشی در این اتفاق نداشته اند و خود تاج شخصا ویلموتس را برای نیمکت تیم ملی انتخاب کرده است ولی جامعه فوتبال چنین توجیهی را از هیات رییسه فعلی فدراسیون فوتبال نمی پذیرد. هیات رییسه فعلی باید بداند در قبال امضایش مسئولیت دارد و مسئولیتش جلوگیری از تصمیمات اشتباه است. 

فدراسیون فوتبال نسبت به آن روزها که کی روش را در اختیار داشت و نمی توانست ابزار و امکانات لازم را برای این مربی فراهم کند، از لحاظ سخت افزاری هیچ پیشرفتی نداشته و مشکلات مالی اش هم همچنان پابرجاست. در چنین شرایطی جذب سرمربی بزرگ خارجی بیشتر شبیه شوخی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرمربی بزرگ خارجی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۱۳ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۹۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

دیگر خبرها

  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد