Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:21:03 GMT

نماینده ایران رییس انجمن جهانی پارک‌های فناوری شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۷۴۹۵

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس به عنوان رییس جدید انجمن جهانی پارک‌های فناوری و نواحی نوآوری (IASP) در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، پیرو فراخوان در میان پارک‌های فناوری و نواحی نوآوری منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا، جهت انتخاب ریاست جدید این منطقه، با توجه به نظرات و آرای گردآوری شده، امین رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس با اکثریت آرا به عنوان نماینده این منطقه در هیأت مدیران بین‌المللی انجمن جهانی پارک‌های فناوری و نواحی نوآوری (IASP) برای دو سال آینده برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس قبلی این انجمن خانم لامیا بن مخلوف بوده است.

انجمن جهانی پارک‌های فناوری و نواحی نوآوری در سال ۱۹۸۴ تاسیس شده است و در حال حاضر مقر اصلی انجمن بین المللی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری در مالاگای اسپانیا مستقر است.

این انجمن ۶ زیر شاخه شامل آسیا و اقیانوسیه، غرب آسیا و شمال آفریقا، آفریقا، آمریکای لاتین، آمریکای مرکزی و اروپا دارد و ایران در بخش غرب آسیا و شمال آفریقا با ۳۵۰ عضو و ۱۱۵هزار شرکت فناورانه در ۷۵ کشور حضور دارد.

ماموریت این انجمن ایجاد شبکه جهانی بین پارک های علمی و مناطق نوآوری به منظور رشد، بین المللی سازی و اثربخشی اعضا است. همچنین از جمله فعالیت های این انجمن می توان به ایجاد شبکه‌ای فعال از مدیران پارک های علمی، فناوری و تحقیقاتی، نوآوری‌ها و سایر زمینه‌های نوآوری، ایجاد و افزایش فرصت‌های شغلی جدید برای اعضا و شرکتهای آنها اشاره کرد.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، برندینگ و افزایش ارتباطات جهانی اعضا، معرفی پارک ها در مجامع و نهادهای بین‌المللی، کمک به توسعه پارک‌های جدید و مناطق نوآوری از دیگر فعالیت های این انجمن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارک فناوری پردیس انجمن جهانی پارک های فناوری غرب آسیا و شمال آفریقا بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان با حضور علی خطیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری همزمان با ظهر پنج‌شنبه در شاهرود افتتاح شد.

محسن نظری پارک علم و فناوری استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره این طرح بیان کرد: رشد و توانمندسازی متخصصان، دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه هوش مصنوعی محور اصلی این مرکز است.

نظری با بیان اینکه هدایت و تسهیل‌گری تیم‌های نوآور جهت شناخت مسیر کسب و کار و ورود به بازار هوش مصنوعی دیگر محور فعالیت‌های این مرکز است، ابراز کرد: این مرکز می‌کوشد تا هدایت و راهبری افراد علاقه‌مند و متخصص برای ورود به تخصصی و کسب و کار هوش مصنوعی را صورت دهد.

وی گفت: مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود مرکزی تخصصی با رویکرد تقاضا محور و با بکارگیری امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های حرفه‌ای است.

کد خبر 6081965

دیگر خبرها

  • بررسی نقش هولدینگ های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود
  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد
  • راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم
  • آماده همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری در اصفهان هستیم
  • آماده همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری کشور در اصفهان هستیم
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • پارک فناوری پردیس به شهری در تراز جهانی تبدیل شود