Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتظار می رود رقابت چلسی و پاری سن ژرمن برای حکیمی جدی تر شود.

اشرف حکیمی، وینگ بک مراکشی اینتر به پاری سن ژرمن نزدیک تر از چلسی شده اما آبی های لندن نیز قصد تسلیم شدن ندارند. 

طرفداری | به گزارش گاتزتا، پاری سن ژرمن برای جذب اشرف حکیمی در موقعیت بهتری نسبت به چلسی قرار دارد اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع در چند ساعت گذشته پی اس جی به مذاکرات با اینتر سرعت بخشیده و آماده است در چند روز آینده پیشنهادی که با پاداش ها حداکثر به 70 میلیون یورو می رسد را ارائه کند. برخلاف پیشنهاد چلسی که پول نقد به علاوه گنجانده شدن نام یک بازیکن در معامله است، پیشنهاد باشگاه فرانسوی فقط پول نقد است و به همین دلیل می توان گفت پاری سن ژرمن به خواسته نراتزوری نزدیک شده است. اینتر می خواهد به منظور حل مشکلات مالی، با فروش نقدی حکیمی از به فروش رسیدن سایر بازیکنان مهم خود مثل لائوتارو مارتینز جلوگیری به عمل آورد.

علاوه بر این حکیمی پاری سن ژرمن را به چلسی ترجیح می دهد زیرا نامزد وی به دلیل تعهدات کاری اش، تمایل بیشتری به حضور در شهر پاریس نسبت به لندن دارد ( نامزد وی دوره های طولانی سینمایی را در پاریس می گذراند). انتظار می رود در صورت نهایی شدن انتقال حکیمی به پی اس جی، دستمزد وی نیز 8 میلیون یورو به علاوه 2 میلیون یورو پاداش باشد. 

چلسی که گزینه های مثل مارکوس آلونسو و داویده زاپاکوستا را برای وارد کردن به معامله با اینتر در نظر گرفته، احتمالا با توجه به نیاز باشگاه ایتالیایی به داشتن جایگزین کریستین اریکسن، روبن لوفتوس چیک، هافبک متولد 1996 خود که فصل قبل به صورت قرضی در فولام حضور داشت را نیز به نراتزوری پیشنهاد خواهد کرد. بنابراین انتظار می رود چلسی هم تسلیم نشود و پیشنهاد جدیدی به ایتالیا بفرستد. 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس دردسر 9 میلیارد تومانی استقلال در شرایط بحرانی باشگاه / اختصاصی طرفداری مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس عراقی ها مقابل ایران تبانی کردند | گزارش سایت عراقی ضرر 4 میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو به شرکت کوکاکولا جانی ریورا، اسطوره میلان: نمی خواهم با واکسن زدن بمیرم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام گرفتن ژاوی از مارادونا پیش از مصاف با پاری سن ژرمن / فیلم

ژاوی، سرمربی بارسلونا ساعاتی پیش از دیدار حساس مقابل پاری سن ژرمن، به تماشای دیگو مارادونا و الهام گرفتن از فوق ستاره آرژانتینی فقید دنیای فوتبال مشغول است.

دانلود (1.5MB)

دیگر خبرها

  • الهام گرفتن ژاوی از مارادونا پیش از مصاف با پاری سن ژرمن / فیلم
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • تیزر باشگاه بارسلونا برای جدال با پاری سن ژرمن
  • ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!
  • لیست پاری سن ژرمن برای تقابل با بارسلونا؛ بازگشت اشرف حکیمی
  • ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست
  • ژاوی: سه شنبه مقابل پاری سن ژرمن یک جنگ در پیش داریم؛ این بهترین مقطع فصل ماست