Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام سرمست استاندار قم در پیامی به مناسبت حماسه انتخابات گفت: امیدوارم در پرتو این حماسه مردمی، زمینه برای تقویت هر چه بیشتر وحدت، همدلی و همگرایی ملی و افزایش روحیه امید، نشاط و سرزندگی در فضای عمومی کشور فراهم آید.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی»

اکنون که انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به عنوان برگ زرین دیگری از حماسه آفرینی ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی، باشکوه و شایستگی و در امنیت، آرامش و سلامت کامل برگزار گردیده است لازم می‌دانم مراتب امتنان و سپاسگزاری خود را از حضور پرشور اقشار مختلف مردم شریف و فهیم استان قم در پای صندوق‌های رأی و تک تک شخصیت‌ها و نخبگان سیاسی و اجتماعی سهیم در شکل‌گیری این حماسه عظیم به ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مراجع معزز تقلید اعلام نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از زحمات بی شائبه کلیه عوامل دست‌اندرکار امر برگزاری انتخابات، اعم از مسئولان ستاد انتخابات استان و شهرستان، هیأت‌های محترم اجرایی، نظارت، بازرسی، نامزدهای محترم و اعضای ستادها و حامیان آنها، اعضای محترم شورای تأمین و نیروهای زحمتکش امنیتی و انتظامی، عوامل مستقر در شعب اخذ رأی، اعضای ستاد مقابله با بحران کرونا، بهداشت استان و اصحاب رسانه و شبکه استانی نور که با مساعی و تلاش خود، زمینه برگزاری همزمان سه انتخابات پرشور، سالم و قانونمند در استان را فراهم کردند، عرض تشکر و قدردانی داشته و با تبریک به منتخبین این دوره از انتخابات و آرزوی عزت و سربلندی روزافزون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، امیدوارم در پرتو این حماسه مردمی، زمینه برای تقویت هر چه بیشتر وحدت، همدلی و همگرایی ملی و افزایش روحیه امید، نشاط و سرزندگی در فضای عمومی کشور فراهم آید.

بهرام سرمست

استاندار قم

کد خبر 5239475

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری قم انتخابات 1400 بهرام سرمست استانداری قم انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه عکس استانها ویروس کرونا رای گیری شورای شهر گرگان انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری بوشهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا وحید زاده، صبح پنجشنبه با حضور در خیریه علی ابن ابیطالب شهرستان نرماشیر ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مسئولین این مجموعه به جامعه هدف گفت: از آنجا که رسالت تربیت و پرورش جمعی از کودکان و نوجوانانی که ناخواسته از داشتن کانون گرم خانواده محروم شده‌اند بر عهده ما گذاشته شده است بر ما لازم است تا با تکیه بر دانش و تجارب خود بهترین فضا را برای رشد و شکوفایی آنان فراهم آوریم.

وی، افزود: لازم است تا مربیان و مددکاران مرتبط با فرزندان، با استفاده از ابزارهای موجود از جمله هنر، رسانه، فضاهای ورزشی و سایر امکانات، شیوه‌ها و راهکارهای علمی و کاربردی را برای دستیابی به بهترین نتیجه در هدایت و طرح ریزی برنامه رشد و شکوفایی فرزندان فراهم آورند.

وی افزود: مددکاران ما باید با استفاده کامل از همه توان و فرصت‌هایی که به لطف تکنولوژی در اختیار داریم به خلق شیوه نامه‌های تربیتی و رشدی مؤثر و کار آمد پرداخته و با اشاعه و گسترش شیوه‌های فوق بتوانیم زمینه ساز رشد و شکوفایی استعدادهای بعضاً بی نظیر این فرزندان در همه مراکز باشیم.

کد خبر 6081767

دیگر خبرها

  • سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری امید و غیرت مردم ایران اسلامی است
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • بیانیه ضدایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه ضد ایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • ایجاد روحیه امید و همبستگی ملی از ثمرات وعده صادق است
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد