Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:56:51 GMT

مشق دموکراسی و هم‌اندیشی را تمرین کنیم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۷۷۸۳

مشق دموکراسی و هم‌اندیشی را تمرین کنیم

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در صفحه اینستاگرام خود پیرامون انتخابات ۱۴۰۰ با انتشار پستی نوشت: مسئولیت سلب شدنی نیست و احساس مسئولیت برای آینده کشور، برای آینده خودمان چشم پوشیدنی نیست و درک اهمیت ایستادگی پای این مسئولیت آموختنی  و ممارست میطلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تندگویان  در این پست بیان کرد: بیایید همه در روزهایی که به تعیین آینده و وضعیت فردای میهنمان در تقویم ایران برجسته شده اند، مسئولانه حضور داشته باشیم و اهمیت این حضور را به نوجوانان رای اولی و جوانانی که آینده و اقتدار فردای کشور را می‌سازند، بیاموزیم و با آنان مشق دموکراسی و هم‌اندیشی را تمرین کنیم.

گفتنی است انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز گذشته جمعه ۲۸ خرداد ماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: 

لزوم پیگیری ادغام و انفصال معاونت جوانان از وزارت ورزش در دولت بعدی

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمد شروین اسبقیان در حاشیه نشست در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان کرد:  پرسپولیس و استقلال واگذار شدند و تکلیف هیئت مدیره را شرکت‌ها مشخص می‌کنند. وزارت ورزش نیز بر روند اداره باشگاه‌ها نظارت و آنها را حمایت می‌کند.

او در مورد تعیین مدیرعامل دو باشگاه سرخابی گفت: زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه تعیین شد، مدیرعامل‌ها را مشخص می‌کنند و وزارت ورزش دیگر نقشی ندارد. وزارت ورزش به لحاظ صلاحیت فردی نظارت می‌کند و انتخاب مدیرعامل‌ها در اختیار باشگاه‌ها است.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است بعد از پایان فصل، مالکان اصلی تغییرات عمده‌ای در بحث هیئت مدیره ندارند، آیا چنین چیزی را تایید می‌کنید؟ عنوان کرد: این را باید از صاحبان جدید بپرسید و اگر صحبتی شده من در جریان نیستم.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان