Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزیر کشور اعلام کرد: سید ابراهیم رئیسی با 17 میلیون و 926 هزار و 345 رأی به‌عنوان رئیس‌جمهوری منتخب ایران انتخاب شد.
به گزارش شانا، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز (شنبه، 29 خردادماه) در نشست خبری گفت: از کل واجدان شرایط 59 میلیون و 310 هزار و 307 نفر کل آرای مأخوذه، 28 میلیون و 933 هزار و 4 نفر در انتخابات مشارکت داشتند که این مشارکت 48.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 دهم درصد است.
وی افزود: سیدابراهیم رئیسی با 17 میلیون و 926 هزار و 345 رأی، حائز مقام نخست و از طرف مردم امانت‌دار دستگاه اجرایی و به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شد.
وزیر کشور تصریح کرد: محسن رضایی میرقائد با 3 میلیون 412 هزار و 712 رأی و عبدالناصر همتی با 2 میلیون و 427 هزار و 201 نفر در رتبه بعدی قرار گرفتند.
رحمانی فضلی تأکید کرد: سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی با 999 هزار و 718 نفر در رتبه چهارم قرار گرفت و بقیه آرا به‌عنوان آرای باطله مأخوذه 3 میلیون 726 هزار و 870 رأی است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور استان سمنان را ترک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر جمعه استان سمنان را به مقصد تهران ترک کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و جمعی از اعضای هیأت دولت سیزدهم در اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۳ و در چهاردهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، روز پنجشنبه سی‌ام فروردین وارد سمنان شد و امروز (جمعه) پس از حضور و دیدار با مردم دامغان، استان سمنان را از طریق فرودگاه شاهرود ترک کرد.

کد خبر 6082509

دیگر خبرها

  • رییس جمهور استان سمنان را ترک کرد
  • عملیات وعده صادق موجب به رخ کشیده شدن اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران شد
  • عملیات وعده صادق اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشید
  • رئیسی: عملیات وعده صادق اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشید
  • رئیسی وارد دامغان شد
  • پیام بسیار مهم مذاکره از ایران به غرب
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • ضربه مهلک حمله موشکی به اسرائیل به روایت وزیر رئیسی /جنتی خطاب به اسرائیل: دوران بی پاسخ ماندن به سر آمد/ حزب کارگزاران هم پیام داد
  • هشدار صریح رئیسی به اسرائیل