Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی شاکری روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس آرای شمارش شده علی صابری با سه هزار و ۹۱۶ رای، محمد یوسفی با سه هزار و ۸۸۰ رای، فاطمه رضوانی با سه هزار و ۵۹۵ رأی، مهدی غلامی ثانی با سه هزار و ۳۴۹ رای و سید احمد  شبانی با ۲ هزار و ۸۱۸ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر بردسکن و علی عباسی با ۲ هزار و ۵۱۲ رای و نسیبه مدرس با هزار و ۹۲۴ رأی به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در شهر شهرآباد نیز احمد نخعی با ۷۱۹ رای، محمد صحرایی با ۶۲۲ رای، سید حسین موسوی با ۵۶۲ رای، جواد اصلاحی با ۴۸۶ رای و محمدرضا وطن دوست با ۴۸۲ رای به شورای اسلامی راه یافتند و قاسم رستمی با ۴۷۷ رای و محمود صحرایی با ۴۶۱ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار بردسکن ادامه داد: در شهر انابد نیز مهدی غلامی با هزار و ۳۷۷ رای، علی اکبر جوان انابد با هزار و ۳۱۱ رای، علی محمد لقایی فردوسی با هزار و ۲۲۷ رای، رضا بی نیاز  با هزار و ۱۸۴ رای و محمد کاظمی با هزار و ۸۶ رای منتخب مردم در ششمین دوره شورای اسلامی این شهر شدند و حسین فرزانه با ۹۲۶ رأی و ناصر مهدوی با ۵۵۷ رای به عنوان اعضای علی البدل شناخته شدند.

وی با قدردانی از مشارکت ۷۰ درصدی مردم منطقه در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: تعداد اعضای شوراهای اسلامی شهرهای بردسکن، انابد و شهرآباد ۱۵ نفر و این تعداد در شوراهای روستایی بردسکن ۲۲۴ نفر است.

بردسکن در ۲۷۳ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بردسکن پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بردسکن انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بردسکن عنوان اعضای سه هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت جمعی از فرهنگیان بردسکن به مجلس شورای اسلامی

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، معلمان و مدیران جوان شهرستان بردسکن در ابتدا از موزه مجلس شورای اسلامی بازدید و در ادامه در صحن علنی مجلس به اتفاق نماینده شهرستان حضور یافتند.

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6085394

دیگر خبرها

  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در بردسکن
  • نشست «دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» برگزار می‌شود
  • دعوت جمعی از فرهنگیان بردسکن به مجلس شورای اسلامی