Web Analytics Made Easy - Statcounter

به رغم تبلیغات انجام گرفته توسط رژیم صهیونیستی، موج جدید کرونا بخش هایی از سرزمین‌های اشغالی را با خود درگیر کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه اطلاع رسانی نیوز واللا در گزارشی فاش کرد آزمایش دست کم 44 نفر در منطقه بنیامینا در شهر حیفا مثبت اعلام شده است.

به گفته این پایگاه عبری زبان، تمامی افراد مبتلا  از محصلان دبیرستانی در این منطقه بوده و اکثریت آنها در یک کلاس حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولین بهداشتی بعد از مشخص شدن این امر مدرسه را تعطیل و تمامی دانش آموزان را به قرنطینه بردند.

این شیوع در حالی رخ می‌دهد که تمامی دانش آموزان اسرائیلی به ویژه دانش اموزان دبیرستانی واکسن آمریکایی کرونا دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت چشمگیر پایگاه «نواتیم» زیر آوار موشک‌های بالستیک ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی آمریکا در گزارشی نوشت که در پی عملیات ترکیبی پهپادی-موشکی تهران علیه تل‌آویو، دست کم ۹ موشک به دو پایگاه هوایی اسراییل اصابت کرده و خسارت قابل توجهی به تل‌آویو تحمیل کرده است.

ای‌بی‌سی به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی نوشته است که پنج موشک بالستیک ایران، به پایگاه هوایی «نواتیم» اصابت کرد که در پی آن، یک فروند هواپیمای ترابری نظامی سی -۱۳۰، یک باند فرود و چندین انبار خسارت دیده است. همچنین چهار موشک دیگر نیز به پایگاه هوایی «نقب» اصابت کرده و خساراتی به این پایگاه نیز وارد شده است.

جمهوری اسلامی ایران شامگاه شنبه در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق حملات ترکیبی موشکی و پهپادی گسترده‌ای را علیه اهداف معینی در سرزمین‌های اشغالی انجام داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عملیات ده‌ها پهپاد انتحاری از نوع شاهد ۱۳۱ و ۱۳۶ و موشک‌های هایپرسونیک فتاح و سجیل و خرمشهر را علیه اهداف مهمی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد. در موج حملات نیروی هوافضای سپاه صدها پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرده است. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که عملیات ترکیبی ایران به اراضی اشغالی خسارت‌های فراوانی به صهیونیست‌ها وارد کرده است.

کد خبر 6078789

دیگر خبرها

  • خسارت چشمگیر پایگاه «نواتیم» زیر آوار موشک‌ های بالستیک ایران
  • خسارت چشمگیر پایگاه «نواتیم» زیر آوار موشک‌های بالستیک ایران
  • نماینده ایران در سازمان ملل : اسراییل می‌داند تلافی دوم ما چه خواهد بود
  • نماینده ایران در سازمان ملل: اسراییل می‌داند تلافی دوم ما چه خواهد بود
  • عقب‌نشینی تل‌آویو از تشدید تنش با ایران
  • روایت واشنگتن‌پست از اهدافی که ایران در سرزمین‌های اشغالی زد
  • اعتراف تل‌آویو به هدف قرار گرفتن یک پایگاه ارتش اسرائیل
  • حملات حزب‌الله لبنان به چندین پایگاه‌ صهیونیست‌ها در جولان اشغالی
  • اعتراف تل‌آویو به هدف قرار گرفتن یک پایگاه ارتش در پاسخ ایران
  • اعتراف تل‌آویو به هدف قرار گرفتن یک پایگاه ارتش اسرائیل در پاسخ ایران