Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «قدرت الله ولدی» عصر شنبه در نشست خبری ستاد انتخابات شهرستان ملایر، اظهار داشت: در شهرستان ملایر ۲۳۸ هزار و ۴۷۵ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که پنج هزار و ۳۹۳ نفر از این تعداد رای اولی محسوب می شوند.

وی با اشاره به روند برگزاری تبلیغات قانونی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و آغاز فرآیند رای‌گیری از هفت صبح روز جمعه ۲۸ خرداد، افزود: استقبال مردم ملایر در این دوره از انتخابات گسترده بود و پنج هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی برگزاری این انتخابات در شهرستان را برعهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ویژه ملایر مجموع آراء ماخوذه در این شهرستان را ۱۰۳ هزار و ۶۷۸ رای عنوان و تصریح کرد: از این تعداد سید ابراهیم رئیسی ۶۰ هزار و ۸۱۵ رای، محسن رضایی ۱۰ هزار و ۵۶۴ رای، عبدالناصر همتی ۶ هزار و ۶۶۰ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نیز سه هزار و ۵۷۵ رای کسب کردند.

معاون استاندار همدان تعداد آراء باطله انتخابات ریاست جمهوری را ۱۴ هزار و ۹۷۶ رای برشمرد و گفت: تعداد آراء اخذ شده در این دوره از انتخابات نسبت به دوره گذشته ۲۰ هزار رای افزایش داشته است.

ولدی درباره منتخبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ملایر و پنج شهر تابعه ازندریان، جوکار، زنگنه، سامن و اسلامشهر آق‌گل نیز گفت: در شهر ملایر، "اسماعیل صفوی‌زاده با چهار هزار و ۷۳۷ رای، مظاهر روزبهانی با چهار هزار و ۲۸ رای، احمد چهاردولی با سه هزار و ۵۹۵ رای، فرزاد زهره‌وندی با سه هزار و ۵۱۵ رای، علی سبزینی با سه هزار و ۴۰۴ رای، حامد چهاردولی با سه هزار و ۲۳۱ رای و عباس جوکار با سه هزار و ۷۰ رای" به عنوان هفت عضو اصلی شورای اسلامی انتخاب شدند.

وی بیان کرد: همچنین "یوسف رحیمی با سه هزار و ۶۲ رای، احد هاشمی با ۲ هزار و ۹۳۰ رای، جابر شیرین‌آبادی با ۲ هزار و ۵۳۴ رای، میترا بابایی توسکی با ۲ هزار و ۳۰۷ رای و سعید بهرامی با ۲ هزار و ۲۱۸ رای" به عنوان اعضای علی‌البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر انتخاب شدند.

فرماندار ویژه ملایر پنج عضو اصلی شورای اسلامی شهر سامن را در این دوره از انتخابات به ترتیب "محمد نظری با ۶۵۸ رای، رضا صفری سامنی با ۶۳۱ رای، محمد بشری با ۵۸۰ رای، علی قاسمی با ۴۵۱ رای و لقمان خدابخشی با ۳۸۷ رای و اعضای علی‌البدل را سیدمحمود کریمان با ۳۸۵ رای، رضا گل محمدی با ۳۷۸ رای و محمود بداغی با ۳۴۹ رای" عنوان کرد.

ولدی افزود: در شهر زنگنه نیز "یاسین فرتوت ۱۹۵ رای، حامد بلالی ۱۵۶ رای، بانو آزموده ۱۴۴ رای، محمدرضا بهرامی ۱۳۰ رای و عباس زارع ۱۲۷ رای" به عنوان اعضای اصلی و "محمد زنگنه با ۱۲۶ رای، حمیدرضا بیگی با ۱۱۹ رای و محمد سرمستی با ۱۱۱ رای" به عنوان سه عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

وی گفت: در شهر جوکار نیز "محمد شعبانی با ۵۸۳ رای، سعید رضایی ترک با ۵۱۹ رای، محمود رضوانیان با ۴۴۳ رای، محسن فراهانی جوکار با ۳۷۹ رای و محمود اکبری با ۳۶۰ رای" به عنوان پنج عضو اصلی و "محمد زنگنه با ۳۱۵ رای، غلامرضا محمدی با ۲۶۷ رای و حسین رضایی با ۲۶۰ رای" به عنوان عضو علی‌البدل بیشترین رای را کسب کردند.

معاون استاندار همدان بیان کرد: در شهر ازندریان نیز "علی غفاری با یک‌هزار و ۲۱۹ رای، سجاد همتی ازندریانی با یک‌هزار و ۱۶۰ رای، محسن گرجی ازندریانی با یک‌هزار و ۶۸ رای، حسن احمدی با ۹۰۱ رای و محمد دارالمومنین با ۸۱۱ رای" به عنوان پنج عضو اصلی و "احسان غفاری با ۶۸۱ رای، قربان عبدالملکی با ۶۶۴ رای و حسن عبدی ازندریانی ۶۴۱ رای" به عنوان سه عضو علی‌البدل پارلمان شهری انتخاب شدند.

ولدی، همچنین پنج عضو اصلی شورای شهد اسلامشهر آق‌گل را "علی رستمی با ۵۷۰ رای، جمشید رحیمی با ۳۵۹ رای، رحیم حاجی کردخوردی ۳۱۳ رای، علی مراد علیان با ۲۸۵ رای و سعید کلوشی با ۲۷۳ رای" و اعضای علی‌البدل شورا را "سلمان کلوشی با ۲۶۹ رای و مهدی قاسمی با ۱۴۴ رای" معرفی کرد.

به گزارش ایرنا؛ در این دوره از انتخابات ۲۳۰ شعبه با ۲۹۰ صندوق اخذ رای شامل ۱۵۵ شعبه ثابت و ۷۵ شعبه سیار در شهرستان ملایر ایجاد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت ۷ صبح روز گذشته همزمان با سراسر کشور و ۱۳۳ کشور دنیا در استان همدان برگزار شد و به دلیل شرایط کرونایی و با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا برای رعایت پروتکل های بهداشتی، اخذ رای از مردم تا ساعت ۲ بامداد تمدید شده بود.

اگرچه ساعت ۲ بامداد درهای شعبه های اخذ رای بسته شد اما افرادی که در محل شعبه حضور داشتند به داخل هدایت شده و از همه آنها به طور کامل رای گیری شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ همدان مشارکت انتخاباتی ملایر پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ همدان مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ همدان مشارکت انتخاباتی ملایر دوره از انتخابات شورای اسلامی پنج عضو اصلی انتخاب شدند سه هزار ۲ هزار اسلامی شهر علی البدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد

هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی زمان پیشنهادی برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را بررسی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون دوومیدانی از جمله فدراسیون‌هایی است که با سرپرست اداره می‌شود. پس از استعفای هاشم صیامی در اردیبهشت 1402، افشین داوری مسئولیت سرپرستی را بر عهده گرفت، اما پس از نزدیک به 6 ماه سکان سرپرستی را به مهدی مبینی تحویل داد. مبینی هم که قرار بود انتخابات را برگزار کند، سودای ریاست داشت و به دلیل ثبت‌نام در انتخابات، از سمتش کنار کشید تا حسین مطیعی در 26 اسفند به عنوان سومین سرپرست دوومیدانی منصوب شود.

سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته

 

در همان اوایل حضور مطیعی، مهلت ثبت‌نام از نامزدهای ریاست به پایان رسید و 13 نفر به نام‌های احسان حدادی، مهدی مبینی، افشین داوری، ایرج عرب، مهران تیشه‌گران، هاشم خزایی، عنایت حسن‌پور، هاشم صیامی، سیدعلی کریمی، روح‌الله عسگری، مصطفی زرین‌افضل، عباسعلی مدیح و مهدی شریعتی فیض‌آبادی نام‌نویسی کردند.

با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات، پژمان معتمدی که دو بار در سال‌های گذشته به عنوان دبیر مجمع حضور داشت، به عنوان سرپرست دبیری منصوب شد تا امور مربوطه را انجام بدهد. اصلی‌ترین ماموریت معتمدی برگزاری مجمع انتخاباتی است، البته که باید مقدمات این کار فراهم شود. یکی از این مقدمات برگزاری جلسه هیئت رئیسه به منظور پیشنهاد تاریخ مورد نظر برای برگزاری انتخابات است. بر همین اساس قرار است جلسه هیئت رئیسه هفته آینده برگزار شود تا اعضای آن، پیشنهاد خود را برای زمان برگزاری انتخابات ارائه کنند.

به نظر می‌رسد با توجه به بررسی صلاحیت مدیریت نامزدها، انتخابات دوومیدانی در خرداد ماه به انجام برسد تا این فدراسیون پس از یک سال بالاخره رنگ حضور یک رئیس را به خود ببیند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد