Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@10:50:51 GMT

تبریک آملی لاریجانی به رئیسی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۰۹۲

تبریک آملی لاریجانی به رئیسی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

متن پیام آیت الله آملی لاریجانی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شریف و نجیب ایران اسلامی
حضور و مشارکت هوشمندانه و با بصیرت شما ملت بزرگ در پای صندوق های رای و تلاش برای حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس اسلامی، توطئه بدخواهان و نقشه معاندان و دشمنان ایران را نقش بر آب کرد و به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران با اقتدار ومشروعیتی که همواره به پشتوانه مردم سالاری بی بدیل خود کسب می کند؛ همچنان به پیش می رود و از آرمان های عدالت خواهانه و انسانی خود دست نخواهد کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این حضور حماسی و با شکوه برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی افزود و البته مسئولیت رئیس جمهورمنتخب ملت ومنتخبان آنها درشوراهای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری را دوچندان کرد و بر آنان است که به پاس این مشارکت بی دریغ و مخلصانه، امانتدار این آرا بوده و از تمام توان،تعهد و تخصص خود،دلسوزانه در راه رفع مشکلات و نارسایی ها استفاده کنند.
اینجانب این حماسه کم نظیر را که علیرغم تمام مشکلات و گلایه های به حق مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی ودیگر شرایط خاص رقم خورد؛ به محضر مقام معظم رهبری و شما مردم شریف و ولایتمدار تبریک گفته و ضمن تبریک به منتخب ملت در مقام ریاست جمهوری و سایر منتخبان انتخابات شوراها و مجلس خبرگان رهبری و تقدیر از سایر نامزدهای انتخابات، برای عزیزان منتخب، توفیق الهی و موفقیت در راه خدمت رسانی به مردم را خواستارم بمنه وکرمه./ ۶یسن۶
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
صادق آملی لاریجانی

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم

رئیس‌جمهور با اعلام شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران، گفت: جمهوری اسلامی از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی عصر دوشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به پاکستان، در دیدار «سردار ایاز صادق» رئیس مجلس ملی پاکستان که در محل اقامت رئیس جمهور انجام شد، با اظهار امیدواری نسبت به اینکه این سفر گامی در جهت توسعه روابط باشد، نقش مجالس دو کشور در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین مهم و موثر عنوان کرد.

رئیسی با بیان اینکه در برابر دشمنی‌های دشمنان ۲ راه تسلیم یا مقاومت وجود دارد، افزود: در فلسطین نیز عده‌ای راه سازش را در پیش گرفتند و عده‌ای راه مقاومت که هزینه سازش به مراتب از مقاومت بیشتر است. جمهوری اسلامی ایران از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر در برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد، در نتیجه امروز شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم و مقامات رسمی آمریکایی اعتراف می‌کنند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.

رئیس جمهور با برشمردن برخی توانمندی‌های کشورمان از جمله در حوزه تولید خودرو، فعالیت بیش از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان و نظایر آن، از آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف با کشور دوست و برادر پاکستان و ارتقای روابط در عرصه‌های مختلف خبر داد.

هیچ کدام از احزاب پاکستانی مخالف روابط دوستانه با ایران نیستند

«سردار ایاز صادق» نیز در این دیدار از طرف خود و احزاب مختلف پاکستانی به دکتر رئیسی خوش‌آمد گفت و افزود: هیچ کدام از احزاب پاکستانی چه احزاب همسوی دولت و چه احزاب اپوزیسیون، مخالف روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران نیستند.

رئیس مجلس ملی پاکستان همکاری، تفاهم و اشتراک نظر میان مقامات دو کشور را کم‌نظیر توصیف و با بیان اینکه گروه دوستی ایران بیشترین عضو را در مجلس پاکستان دارد، تصریح کرد: پاکستان هم علاقمند به گسترش روابط و هم نیازمند توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های انرژی، توسعه بازارچه‌های مرزی، همکاری‌های اقتصادی و تعاملات تجاری با جمهوری اسلامی ایران است و مجلس پاکستان آمادگی دارد در جهت رفع هر گونه مانع یا مشکلی در مسیر تقویت روابط فیمابین گام‌های عملی و موثر بردارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست
  • پایتخت پاکستان، مزین به تصاویر رئیس جمهوری اسلامی ایران +عکس