Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@22:05:18 GMT

سید حسن خمینی به سید ابراهیم رئیسی تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۰۹۷

تولیت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در پیامی پیروزی سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در این پیام خطاب به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی نوشت: به دست آوردن اعتماد بخش بزرگی از مردم و کسب عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تولیت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) افزود: بی تردید ایستادن در مسند خدمتگزاری به مردم شریف و نظام اسلامی مسئولیت سنگینی است که تنها با لطف خدا و همدلی بیشتر و استعانت از فکر و توان همگانی به بهترین نحو تحقق خواهد پذیرفت.

وی تصریح کرد: امیدوارم در این کسوت جدید شاهد موفقیت شما و ارتقاء سطح زندگی عمومی در همه حوزه باشیم.

سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد. برچسب ها: حسن خمینی ، سید ابراهیم رئیسی ، امام خمینی ، تبریک ، انتخابات

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حسن خمینی سید ابراهیم رئیسی امام خمینی تبریک انتخابات سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ دانشگاه در فاز اول رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر می‌دهند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، همزمان با بزرگداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید معاون آموزشی وزارت علوم به همراه هیات همراه در نشست شورای آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) حضور یافت.

عموعابدینی در این نشست ضمن عرض تبریک روز ارتش به کادر دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی (ره)، از دست‌اندرکاران پروژه‌های ساخته شده در دانشگاه تجلیل کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر از معدود دانشگاه‌های کشور می‌باشد که در کاربرد فناوری‌های راهبردی فعالیت‌های خوبی را آغاز کرده است، اظهار داشت: نزدیک ۲۰۰ دانشگاه در دنیا با الهام از مدل دانشگاهی تمدن ایرانی به سمت حکمت بنیان و تمدن ساز شدن در حال حرکت هستند. در همین راستا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ذیل برنامه توسعه هفتم در طرح تحول آموزش عالی به‌دنبال حکمت بنیان شدن دانشگاه‌های کشور بوده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده است در فاز اول ۳۰ دانشگاه رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر دهند. خوشبختانه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر جزء معدود دانشگاه‌های حکمت بنیان و تمدن‌ساز کشور است که این تحول را از قبل شروع کرده است.

سپس امیر دریاداردوم آریا شفقت رودسری، فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ایجاد دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر از برکات انقلاب اسلامی بوده که در سال ۱۳۵۹ و در راستای تربیت افسر برای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین تأمین نیازهای سایر سازمان‌های دریایی کشور از جمله شرکت ملی نفتکش، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، دریابانی فراجا، شیلات، آموزش و پرورش و... شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: امروز مفتخر هستیم که اعلام کنیم ماموریت بزرگ ناوگروه ۸۶ که برای اولین بار در تاریخ دریانوردی کشور ایران اتفاق افتاد توسط دانش‌آموختگان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و با ناوشکن تمام ایرانی دنا انجام گرفت.

کد خبر 6081901

دیگر خبرها

  • جلیل محبی: دولت رئیسی برای فرار از مسئولیت گشت ارشاد، آن را به گردن دولت خاتمی انداخت
  • ۳۰ دانشگاه در فاز اول رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر می‌دهند
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • حجت الاسلام ادیانی با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود