Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری عمان خبر داد که «هیثم بن طارق» سلطان عمان در پیامی به جناب رئیس دکتر «ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور منتخب ایران، پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان دقایقی قبل وارد شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب شد.

به گزارش ایرنا از فرودگاه بین المللی علامه اقبال شهر لاهور، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات عالی رتبه کشورمان صبح امروز به همراه وزیر مسکن پاکستان و در هوای بارانی وارد لاهور، قلب فرهنگی پاکستان، شدند.

رئیس جمهوری ایران در بدو ورود مورد استقبال خانم مریم نواز سروزیر ایالت پنجاب، مهران موحد فر سرکنسول ایران در لاهور و برخی از مسوولان دولت ایالتی قرار گرفت.

مسئولان دولت ایالتی پنجاب برای تسهیل تردد هیات بلندپایه کشورمان همزمان فعالیت تمامی مراکز آموزشی، ادارات دولتی و خصوصی را نیز تعطیل اعلام کردند.

رییس جمهور قرار است در طول این سفر از آرامگاه اقبال لاهوری شاعر و فیلسوف پاکستانی که میراث مشترک دو کشور همسایه شناخته می‌شود، بازدید کند.

خیابان‌های شهر لاهور نیز همانند اسلام‌آباد از فرودگاه تا محل آرامگاه اقبال لاهوری مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصاویر آیت‌الله رئیسی در کنار تصاویر سران پاکستان شده است.

حضور در مسجد تاریخی پادشاهی، بازدید از برخی اماکن فرهنگی و حضور در نشستی در قدیمی‌ترین دانشگاه از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی و هیات همراه خواهد بود.

رئیس جمهور ایران همچنین قرار است با بلیغ الرحمان حکمران این ایالت دیدار کند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح دیروز (دوشنبه) به دعوت طرف پاکستانی برای سفر ۳ روزه رسمی وارد اسلام‌آباد پایتخت این کشور شد.

رئیسی با اعضای هیات همراه با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود، محمد شهباز شریف نخست وزیر و همچنین فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.

در طول اقامت در اسلام‌آباد، ۸ یادداشت تفاهم میان مقامات ایران و پاکستان به امضا رسید.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • پایتخت پاکستان، مزین به تصاویر رئیس جمهوری اسلامی ایران +عکس
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی