Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@05:12:40 GMT

تعویض روغنی متقلب پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۱۲۲

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از پلمب یک باب تعویض روغنی در خیابان دماوند خبر داد که فیلتر روغن‌های تقلبی را به جای فیلتر روغن‌های برند به مشتریان خود می‌فروخت.

به گزارش میزان، نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در اوایل هفته جاری خبری در خصوص فروش فیلتر روغن‌های تقلبی در یک واحد صنفی تعویض روغنی در حوالی خیابان "دماوند" دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، این واحد صنفی با تهیه فیلتر روغن‌های تقلبی و قرار دادن آن در بسته بندی با مارک شرکت‌های معتبر، فیلتر‌های تقلبی را به جای فیلتر‌های شرکت‌های برند می‌فروشد.

معاون نظارت بر، اما کن عمومی تهران تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی بیست و ششم خرداد ماه تیمی از ماموران این معاونت به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند ۳۰۰ عدد فیلتر روغن تقلبی به همراه ۲ هزار کارتن خالی شرکت‌های برند کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان بابیان اینکه متصدی واحد صنفی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد خاطر نشان کرد: با دستور قضائی واحد صنفی تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی تعویض روغنی متقلب پلمپ انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی فیلتر روغن واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ واحد متخلف بهداشتی در کاشان پلمب شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به اجرای طرح نوروزی گفت: ۵واحد متخلف بهداشتی در کاشان پلمب شد - اخبار استانها -

مهدی دلاوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به بیش از شش هزار و 64 بازدید بهداشتی اظهار داشت: این بازدیدها از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی، بین راهی و مراکز اقامتی صورت گرفت.

وی در بیان جزئیات این بازدید افزود: تعداد 172 کارگاه قنادی، تولید شیرینی و تولید زولبیا و بامیه و تعداد 30 مرکز تهیه و عرضه آش و حلیم، 424 مسجد ، 152 مرکز اقامتی مورد بازدید و نظارت بازرسین بهداشت قرار گرفته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: در این مدت دو هزار و 781 مورد کلرسنجی و 160 نمونه میکروبی از آب آشامیدنی در راستای کنترل سلامت آب انجام شده است و در راستای کنترل کیفی مواد غذایی در مراکز تهیه و توزیع تعداد پنج هزار و 136 مورد سنجش‌های محیطی با استفاده از دستگاه‌های پرتابل بازرسی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 164 مورد بازرسی مشترک با سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها و اتحادیه صورت گرفته است، بیان کرد: در راستای کنترل کیفی مواد غذایی تعداد 66 مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی مشکوک تهیه و جهت بررسی به آزمایشگاه ارسال شد و همچنین سه هزار و 764 کیلوگرم موادغذایی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته توقیف و جمع‌آوری و از چرخه مصرف خارج شد.

دلاوری افزود: 32 مورد برخورد با فروشندگان دوره گرد مواد غذایی، صدور سه هزار و 284 اخطار کتبی برای واحدهای صنفی، ارسال 25 پرونده واحد صنفی به مراجع قضایی و تعطیلی و پلمپ پنج واحد صنفی متخلف بهداشتی از دیگر فعالیت‌های مهم بازرسان بهداشت محیط است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به 90 مورد رسیدگی به شکایات مردمی در این مدت تاکید کرد: از همشهریان و مسافران نوروزی درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی دراماکن عمومی و مراکزتهیه و توزیع مواد غذایی با سامانه بهداشت 190 تماس حاصل کنند.

وی ضمن اشاره به اجرای هدف طرح‌های نوروزی گفت: هدف از اجرای طرح سلامت نوروزی را حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و ارتقا سطح ایمنی آب و مواد غذایی در سطح عرضه به منظور کاهش و کنترل بیماری‌های مرتبط با آب و مواد غذایی است.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت
  • ۵ واحد متخلف بهداشتی در کاشان پلمب شد
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک