Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@23:41:51 GMT

علی لاریجانی به رئیسی تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۱۳۰

مشاور رهبر معظم انقلاب در پیام تبریک به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی تاکید کرد: امیدوارم در جهت پیشرفت ایران اسلامی و رفع مشکلات ملت عزیز موفق باشید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  علی لاریجانی در این پیام خطاب به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: پیروزی جنابعالی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لاریجانی گفت: امیدوارم با توکل بر خداوند و تحت راهنمایی‌های رهبر معظم در جهت پیشرفت ایران اسلامی و رفع مشکلات ملت عزیز موفق باشید.

سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای حائز مقام اول و از سوی ملت ایران امانت‌دار دستگاه اجرایی و به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد. برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری ، علی لاریجانی ، انتخابات 1400

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری علی لاریجانی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آملی لاریجانی: دنیا فهمید که صبر ایران حدی داشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، آملی لاریجانی روز دوشنبه همچنین افزود: ما این اقدام را که با شجاعت نیروهای مسلح خصوصاً سپاه پاسداران به انجام رسید به ملت عزیز، فرماندهی کل قوا، سپاه پاسداران و نیروهای مسلح تبریک عرض می‌کنیم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نوعی تغییر راهبردی در سیاست‌های دفاعی نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: ما به نظام کودک کش اسرائیل این تذکر را دادیم که من بعد هر کجا منافع ما و یا شخصیت‌های ما را مورد حمله قرار دهد مستقیماً با آنها برخورد می‌کنیم.

آملی لاریجانی با برشمردن خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در خرابکاری‌ها و اقدامات شرارت آمیز متعدد اسرائیل گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به جهان این نکته را تفهیم کرد که صبر جمهوری اسلامی حدّی داشته و البته قدرت نظام جمهوری اسلامی هم عیان شده است هرچند صهیونیست‌ها و هم‌ پیمانانش، خواسته‌اند این ضربات را کم‌رنگ نشان دهند، اما خودشان می‌دانند که ضربه خورده‌اند وگرنه این‌همه دستپاچگی نداشتند.

وی افزود: بحمدالله قدرت نظام جمهوری اسلامی در این مرحله دارای بازدارندگی بسیار بالاست هم در سطح منطقه‌ای و هم در سطح جهانی و این قدرت را هم نشان داده است ما به سپاه غیور پاسداران، به فرماندهی کل قوا و هم به همۀ مردم عزیزمان تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم که این قدرت هر روز فراتر رود و بتواند دشمنان نظام جمهوری اسلامی و دشمنان مسلمین را ان شاء الله سر جای خود بنشاند، رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد خیلی مقتدر است و آن گنبد آهنین‌اش نسبت به این حملات مانع و بازدارنده است که الحمدلله روشن شد که این‌چنین نیست.

این مدرس عالی حوزه علمیه قم با ابراز امیدواری نسبت به پایان ظلم به مردم غزه و شکست هر چه سریعتر رژیم صهیونیستی افزود: خداوند ان شاء الله به همه مسلمین و مردم ما عزت دهد و مردم مظلوم غزه را از این ظلم عجیبی که در طول تاریخ شاید از موارد نادر باشد، نجات دهد چون در واقع رژیم صهیونیستی از تمام خطوط قرمز حقوق بشری عبور کرده و اعمالی انجام داده که تصورش برای انسان مشکل است، زنان، مردان و کودکان تحت فشار چنین ظلمی گسترده با آن مظلومیت شهید می‌شوند. امیدواریم که این ظلم هر چه زودتر پایان یابد و در اینجا هم شکست اسرائیل قطعی شود.

دیگر خبرها

  • رئیسی به تیم ملی کشتی فرنگی تبریک گفت
  • رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • المشاط موفقیت عملیات «وعده صادق» را به رئیسی تبریک گفت
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • المشاط موفقیت عملیات «وعده صادق» را به رئیسی تبریک گفت
  • آملی لاریجانی: دنیا فهمید که صبر ایران حدی داشت
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره