Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در وزن ۶۰ کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست مقابل سرگئی امیلین از روسیه به پیروزی رسید و در دور دوم نیز امید آرامی دیگر نماینده کشورمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل شارشنبیکوف از قرقیزستان مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. امید آرامی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۶۷ کیلوگرم حسین اسدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل حریفی از کشور بلغارستان به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۸ بر صفر کشتی گیری از کشور ترکیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. محمد الیاسی نیز مقابل کشتی گیری از کشور ترکیه مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم پرهام قنبری در دور نخست مقابل کشتی‌گیر اوکراینی مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، قنبری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول مقابل حریفی از قزاقستان به پیروزی رسید وی در دور دوم کشتی‌گیر ترکیه‌ای را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. طاهری در این مرحله مقابل کشتی گیری از کشور قرقیزستان با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد.  ناصر علیزاده دیگر نماینده کشورمان در دور نخست مقابل لورینچ از مجارستان مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در کشتی بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.

برچسب‌ها روسیه کشتی فرنگی قزاقستان مجارستان رامین طاهری ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه کشتی فرنگی قزاقستان روسیه کشتی فرنگی قزاقستان مجارستان رامین طاهری ترکیه دور رقابت ها کنار رفت دور نخست مغلوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، با پایان رقابت ۵ کشتی گیر قم در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد به میزبانی مریوان، «محمدجواد ابوطالبی» در ۶۰ کیلوگرم تنها مدال‌آور قم بود که پس از محمد عشیری و کامران عبدولی، به همراه ابوالفضل دادمرز رتبه سوم مشترک و نشان برنز را کسب کرد.

از بین دیگر نماینده‌های قم ابوالفضل رسولی در ۷۷ کیلوگرم نهم شد، امیرحسین نعمت زاده در ۸۲ در جایگاه پنجم ایستاد و سایر نفرات قمی این رقابت‌ها عنوانی را کسب نکردند.

دیگر خبرها

  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی
  • اولین اعترافات قاتل دیوید تیلور
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند