Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم هندبال صنعت مس کرمان با شکست نماینده عربستان، عنوان پنجمی مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا را از آن خود کرد.

از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران در مرحله رده بندی مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، مضر عربستان و صنعت مس کرمان، تیم‌های سوم گروه یک و ۲ به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان یک رقابت جذاب و نفسگیر، صنعت مس با پیروزی در این دیدار در جایگاه پنجم این دوره از مسابقات ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعت مس که با بدشانسی از رسیدن به جمع ۴ تیم برتر این رقابت‌ها بازمانده بود، در نیمه اول با مضر عربستان در نتیجه ۱۶ مساوی کرد؛ اما در نیمه دوم با انسجام خط دفاعی و عکس العمل‌های فوق العاده سعید برهانی، دروازه بان این تیم و همچنین حملات موفق افشین صادقی، موفق شد ۳۲ بر ۲۹ نماینده عربستان را شکست دهد.

افشین صادقی در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز شناخته شد.

پیش از این مسابقه الوحده با نتیجه ۳۹ بر ۳۲ السالمیه را شکست داد و عنوان هفتمی را به دست آورد. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز با شکست المالیق ازبکستان نهم شد.

از ساعتی دیگر در مسابقات نیمه نهایی برای مشخص شدن تیم‌های راه یافته به فینال این مسابقات، العربی قطر با الکویت کویت دیدار می‌کند و الدحیل قطر، النجمه بحرین را پیش رو دارد.

بیست و سومین دوره از رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۳۱ خرداد ماه با معرفی تیم قهرمان، به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید شکست تیم هندبال مس مقابل الدحیل

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هندبال هندبال قهرمانی آسیا صنعت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان

سفیر ایران در عربستان امروز با معاون وزیر خارجه این کشور دیدار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علیرضا عنایتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی با سعود السطی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه عربستان دیدار و رایزنی کرد. 

طبق اعلام وزارت خارجه عربستان، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و برجسته ترین موضوعات مورد علاقه مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

تقدیم استوارنامه سفیر ایران به پادشاه مالزیعنایتی: فشار جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم اشغالگر قدس یک امر ضروری است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دختر شایسته عربستان در مسابقات جهانی شرکت می‌کند!/عکس
  • تنها نماینده ایران در نیمه‌نهایی لیگ ‌پرستاره
  • پیشنهاد 715 میلیاردی الهلال به ستاره سابق اینتر
  • بازیکن جوان هندبال ساحلی ایران به همراه ستارگان جهان در المپیک پاریس
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • هندبالیست ساحلی جوان ایران در تیم منتخب المپیک بازی می کند
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • خوب و بد هندبال ایران در سال ۱۴۰۲ از نگاه پاکدل
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان