Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل بایبوردی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شمار واجدان شرایط رای دادن در آران و بیدگل ۷۰ هزار و ۲۸۲ نفر و تعداد تعرفه‌های مصرف شده انتخابات رییس جمهوری ۴۹ هزار و ۵۶۲ تعرفه رای بود.

نتایج انتخابات رییس جمهوری

فرماندار آران و بیدگل از حضور پرشور مردم و تلاش نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و عوامل اجرایی و نظارت تقدیر کرد و گفت: بر پایه نتایج شمارش انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی رییس جمهوری در شهرستان آران و بیدگل، به ترتیب سیدابراهیم رئیسی ۳۴ هزار و ۶۹۴ رای، عبدالناصر همتی سه هزار و ۲۰ رای، محسن رضایی میرقائد ۲ هزار و ۳۵ رای و سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی یک‌هزار و ۸۴۷ رای کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر آران و بیدگل

وی همچنین با اعلام اسامی نامزدهای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر آران و بیدگل گفت: منتخبان با بیشترین رای از سوی مردم در این انتخابات به ترتیب رضا چاقیان آرانی پنج هزار و ۳۲۲ رای، عباسعلی دهقانی آرانی چهار هزار و ۹۵۹  رای، حسین ناظمی بیدگلی ۴ هزار و ۸۴۲ رای، عبدالله بابازاده آرانی چهار هزار و ۷۳۳ رای، عباس علیزاده آرانی چهار هزار و ۵۱۹ رای، محسن رمضانی بیدگلی چهار هزار و ۳۱۹ رای و محمد بلالی بیدگلی چهار هزار و ۱۹ رای کسب کردند.

شورای اسلامی شهر آران و بیدگل هفت عضو دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خرداد ماه برگزار شد.

آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ فرمانداران مشارکت انتخاباتی کاشان آران وبیدگل پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ فرمانداران مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ فرمانداران مشارکت انتخاباتی کاشان آران وبیدگل شورای اسلامی آران و بیدگل چهار هزار اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کد خبر 6086909

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد