Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@05:19:43 GMT

پیام تبریک رهبران جهان به رئیسی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۳۵۶

پیام تبریک رهبران جهان به رئیسی

به گزارش خبرآنلاین، در ابتدا ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه انتخاب سید ابراهیم رئیسی به سمت رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران را به وی تبریک گفت. پوتین خطاب به رئیسی گفت: امیدوارم که فعالیت جنابعالی در این سمت عالی به توسعه روز افزون همکاری دو جانبه سازنده در زمینه های مختلف و همچنین تعامل مشارکتی در امور بین الملل مساعدت خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع کاملا پاسخگوی منافع ملت های روسیه و ایران می باشد و در مسیر تحکیم امنیت و ثبات منطقه ای پیش می رود. 

به گزارش آناتولی رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه با ارسال پیامی به ابراهیم رئیسی انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور جدید ایران را تبریک گفت. در متن پیام اردوغان آمده است:"جناب آقای رئیس جمهور، صمیمانه انتخاب شما در انتخابات روز گذشته ریاست جمهوری در کشورتان را تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم نتیجه این انتخابات برای مردم کشور دوست و برادر ایران مایه خیر و برکت باشد.بدینوسیله مراتب آمادگی خود جهت همکاری با دولت جنابعالی در دوره ریاست جمهوری‌تان به منظور تقویت هرچه بیشتر همکاری میان کشورهایمان را اعلام می‌دارم.در این میان سفر به کشور همسایه ایران برای شرکت در نشست آتی شورای همکاری سطح بالا در دوره پساکرونا مایه خرسندی است.برای جنابعالی آرزوی موفقیت کرده و امیدوارم روحیه همکاری همه جانبه بین کشورهایمان همچنان تقویت و رفاه و آسایش برای مردم کشور دوست و برادر ایران تامین شود."

بشار اسد رییس جمهوری سوریه در پیامی انتخاب آیت الله سیدابراهیمی رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) بشار اسد در پیامی نوشت : من بسیار خرسندم که  به نام خود و مردم جمهوری سوریه جلب اعتماد مردم ایران و پیروزی شما در انتخابات ریاست جمهوری را از صمیم قلب تبریک بگویم. از خداوند متعال توفیق شما را در مسئولیت جدید و پیمودن راه انقلاب اسلامی در مسیر رشد و پیشرفت و شکوفایی و شکست همه طرحها و وفشارهایی که هدفشان شکستن اراده مردم ایران است را  مسالت دارم.  از این فرصت استفاده می کنم و علاقه و اشتیاق خود را برای همکاری با شما برای تقویت روند روابط دوجانبه بر اساس دهه های طولانی دوستی تاریخی ، درک متقابل و منافع مشترک بین جمهوری عربی سوریه و جمهوری اسلامی ایران به شما ابراز می دارم.

«عمران خان» نخست وزیر پاکستان، در پیام خود در توئیتری پیروزی رئیسی را تبریک گفت. وی در پیامی توئیتری نوشت: به برادر (ابراهیم رئیسی) به خاطر پیروزی قاطع در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک می گویم. ما منتظر همکاری با ایشان برای تقویت بیشتر روابط برادارنه، صلح منطقه‌ای، پیشرفت و موفقیت هستیم.

نخست وزیر عراق در پیامی انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در پیامی به سید ابراهیم رئیسی انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.نخست وزیر عراق در این پیام برای رئیسی آرزوی موفقیت و برای ملت ایران آرزوی رفاه و شکوفایی کرد.الکاظمی با اشاره به روابط دو ملت ایران و عراق خواستار تقویت همکاری های دوجانبه و ایجاد ثبات و امنیت در منطقه شد.

به گزارش خبرگزاری آرمن پرس، دفتر آرمِن سرکیسیان رئیس جمهور ارمنستان به این خبرگزاری اعلام کرد که او پیام تبریکی به سید ابراهیم رئیسی برای انتخاب شدنش به عنوان رئیس جمهور جدید ایران فرستاده است. بنا بر این گزارش، سرکیسیان در پیام خود آورده است: من بر این باورم که تحت مدیریت شما، ایران همچنات در مسیر توسعه و شکوفایی پیش خواهد رفت. ارمنستان تحکیم پایدار و تعمیق روابط دوستانه فعلی و گفتمان سازنده با ایران را ارج می‌نهد که یکی از شروط مهم اطمینان یافتن از پیش رفت کشورهایمان و ثبات منطقه‌ای است. تمایل ملت‌های دوست ما به شناخت یکدیگر و همکاری تاریخی چند صد ساله دارد و امروز فرصت های زیادی برای این وجود دارد. رئیس جمهور ارمنستان ادامه داد: امیدوارم روابط گرم و صمیمانه ارمنستان-ایران با تلاش های مشترک به پیش رفت و گسترش در تمامی عرصه ها ادامه داده و پویایی موثری را برای سطح کیفی جدید همکاری میان ملت هایمان ثبت کند. او همچنین برای ابراهیم رئیسی آرزوی سلامتی و موفقیت های کاری و برای ملت دوست ایران صلح و رفاه آروز کرد. 

 توییتر منتسب به سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان نیز تصاویری از دیدارهای سید ابراهیم رئیسی با مقام معظم رهبری، سید حسن نصرالله و آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین را در یک قاب قرار داد.در صفحه توییتر منتسب به سید حسن نصرالله  جمله ''سلام علی ابراهیم'' ذکر شده است که در واقع آیه 109 سوره الصافات است.

به گزارش المیادین جنبش حماس در بیانیه‌ای برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست جمهوری در ایران و پیروزی سید ابراهیم رئیسی در این انتخابات را به مقام معظم رهبری ‌و ملت ایران تبریک گفت.در این بیانیه آمده است:ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس در فلسطین برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست جمهوری که طی آن ملت ایران سید ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهور جدید انتخاب کردند، خالصانه خدمت حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم. ما در جنبش حماس ضمن تبریک انتخاب سید ابراهیم رئیسی از سوی ملت ایران، برای ایشان موفقیت و سربلندی در این سمت و خدمت به جمهوری اسلامی ایران، برآورده کردن خواسته‌های ملت اعم از توسعه، پیشرفت، شکوفایی و رفاه و ادامه مواضع ارزشمند ایران در زمینه همبستگی با ملت فلسطین و قضیه عادلانه آن و حمایت از مقاومت و پایداری فلسطینیان را از درگاه خداوند منان خواستاریم.

رهبر جریان حکمت ملی عراق پیروزی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری رو تبریک گفت. سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در این پیام تاکید کرد: امیدواریم این انتخاب آغازگر دوره سیاسی تازه‌ای باشد که موجب حل مسائل در سطح منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای شود.

در حال تکمیل...

311311

کد خبر 1527140

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی ایران عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت سید ابراهیم رئیسی نخست وزیر ملت ایران منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به تعطیلی شهر کراچی همزمان با سفر رئیسی

فرارو- با ورود رئیس جمهور ایران در شهر کراچی پاکستان تعطیل رسمی اعلام شد، اقدامی که به مذاق اورنگ‌زیب فاروقی از سرکردگان گروه تکفیری سپاه صحابه پاکستان خوش نیامده است.

به گزارش فرارو، رسانه‌های پاکستانی روز یکشنبه گزارش کردند که به مناسبت بازدید سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران از شهر کراچی در روز سه شنبه، این شهر تعطیل خواهد بود.

بر این اساس، ادارات دولتی، شرکت‌ها و موسسات آموزشی پاکستان در روز سه شنبه بسته خواهند بود.

اورنگ‌زیب فاروقی گفته است چرا با ورود رئیس جمهور ایران دستور تعطیلی داده شده است. پاکستان مستعمره ایران نیست، باید تعطیلی‌ها لغو شود.

وی این اقدام را به یک شوخی و جوک تشبیه کرد و گفت که کمیسر کراچی نباید به ایران وفادار باشد، باید به کراچی وفادار باشد، کارگران اعتراض خواهند کرد.

سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به کشور پاکستان اولین سفر یک رئیس جمهور ایران به این کشور پس از ۸ سال محسوب می‌شود.

در این بازدید ۳ روزه، رئیسی و هیات بلندپایه کشورمان، مهمان اسلام‌آباد به عنوان قلب سیاسی، شهر لاهور مرکز فرهنگی و در آخرین کراچی به عنوان قلب اقتصادی پاکستان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد
  • جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری | رئیسی وارد لاهور شد
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • سفر رئیسی به پاکستان؛ پس از کراچی، لاهور هم تعطیل شد
  • اعتراض به تعطیلی شهر کراچی به دلیل حضور رئیسی
  • اعتراض به تعطیلی شهر کراچی همزمان با سفر رئیسی