Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:58:27 GMT

یورو ۲۰۲۰| مشخص شدن ترکیب پرتغال و آلمان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۳۶۱

یورو ۲۰۲۰| مشخص شدن ترکیب پرتغال و آلمان

ترکیب ۱۱ نفره تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و آلمان در دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های مرحله گروهی شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا، از ساعت 20:30 امشب (شنبه - به وقت تهران) تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و آلمان از گروه F در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا شهر مونیخ به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال و یواخیم لو سرمربی آلمان برای شروع این بازی ترکیب‌های زیر را در نظرگرفته‌اند.

پرتغال: روی پاتریسیو، نلسون سمدو، پپه، روبن دیاز، رافائل گوئریرو، بروتو فرناندس، ویلیام کاروالیو، دانیلو پریرا، برناردو سیلوا، دیوگو ژوتا و کریستیانو رونالدو

آلمان: مانوئل نویر، ماتیاس گینتر، متس هوملس، آنتونیو رودیگر، یاشوا کیمیش، تونی کروس، ایلکای گوندوگان، رابین گوزنس، کای هاورتس، توماس مولر و سرژ گنابری

یورو 2020| جانسون: نمی‌خواهیم فینال یورو را از دست دهیم/ با یوفا حرف می‌زنیم

این دیدار ار آنتونیو تیلور از انگلیس سوت خواهد زد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال پرتغال تیم ملی آلمان یورو 2020 ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد تیم ملی فوتبال پرتغال تیم ملی آلمان یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا

به گزارش همشهری آنلاین در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک و پنجمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت ۲۲ امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار می‌کند.

اللهیار صیادمنش که در دو هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک مقابل میشلن و استاندارد لیژ دور از ترکیب وسترلو بوده و فرصت کمی برای بازی داشته، امشب هم در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش حاضر نیست و جزء نفرات ذخیره قرار گرفته است.

مهاجم ایرانی وسترلو که در زمستان گذشته به این باشگاه بلژیکی اضافه شد و در ژوپیر لیگ ۱۱ بازی انجام داده، هنوز موفق به گلزنی یا پاس گل نشده که پیش از آن هم در هال سیتی در فصل جاری نتوانسته بود این کار را انجام بدهد.

یاران اللهیار صیادمنش در مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک سه شکست و یک تساوی داشتند و با ۱۶ امتیاز در قعر جدول این مرحله قرار گرفته‌اند.

کد خبر 846804 برچسب‌ها ویژه ورزشی لژیونرهای فوتبال

دیگر خبرها

  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد