Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@10:12:44 GMT

هری کین هنوز بهترین مهاجم جهان است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۳۶۶

هری کین هنوز بهترین مهاجم جهان است

هم‌تیمی هری کین در تیم ملی انگلیس ضمن روحیه دادن به این بازیکن، او را بهترین مهاجم جهان دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، هری کین در دو دیدار انگلیس در ابتدای یورو ۲۰۲۰ نتوانسته است برای تیمش گلزنی کند و آمار خوبی نداشته است.

لوک شاو، هم‌تیمی هری کین در تیم ملی انگلیس با حمایت از این بازیکن گفت: به هیچ وجه نگرانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من شخصاً فکر می کنم او بهترین مهاجم جهان است. مطمئن باشید هری کین در صورتی که توپ به او برسد می تواند کارهای بزرگی کند و گلزنی کند. ما به او احتیاج داریم اما این در مسابقات فوتبال اتفاق می افتد. نه فقط در زمین بلکه خارج از زمین او تمام حمایت ما را دارد و من اصلاً نگران نیستم. در فوتبال بعضی بازی ها مهاجم ها نمی توانند گلزنی کنند و در ادامه با زدن یک گل شرایط عوض می شود و می توانند دوباره اعتماد به نفس پیدا کنند.

انگلیس ۴ امتیازی باید در سومین دیدار خود در یورو به مصاف تیم ملی فوتبال جمهوری چک برود که با  ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هری کین تیم ملی فوتبال انگلیس یورو ۲۰۲۰ هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر ارلینگ هالند خطاب به روی کین: پسرم همچنان بهترین گلزن است

ارلینگ هالند تاکنون برای منچسترسیتی آمار 83 گل و 16 پاس گل را در 91 بازی خود برای سیتیزن‌ها به ثبت رسانده است.

طرفداری | آلفی هالند، پدر مهاجم منچسترسیتی، از روی کین به خاطر انتقادات اخیر او از پسرش، ارلینگ دفاع کرده است.

روی کین چندی پیش و پس از دیدار دو تیم آرسنال و منچسترسیتی از ارلینگ هالند به شدت انتقاد کرده بود. کین پس از آن بازی، هالند را یک بازیکن دسته چهارمی توصیف کرده بود و عملکرد مهاجم منچسترسیتی را در بازی هوایی یا حرکات بدون توپ ضعیف دانسته بود. اما حالاپس از گلزنی ارلینگ هالند در بازی مقابل لوتون، غول نروژی با 20 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر تکیه زده است. آلفی هالند در گفتگو با ویاپلی فوتبال با حمایت از عملکرد پسرش گفت:

شما پیشینه کین و سایر کارشناسان را دارید که ممکن است دستور کار کمی متفاوت داشته باشند. آنها احتمالاً فکر می‌کنند که گفتن چنین انتقاداتی (به نوعی) اشکالی ندارد. اما تیم پیروز می‌شود و ارلینگ هنوز هم بهترین گلزن است، پس نمی‌توان گفت که او آنقدرها هم بد بوده است.

با گلزنی ارلینگ هالند در بازی مقابل لوتون تاون، حال غول نروژی در لیگ برتر 20 گل و 6 پاس گل را در 26 بازی داده است. بدین ترتیب، ارلینگ هالند در 91 بازی خود در تمامی رقابت‌ها برای منچسترسیتی، آمار 83 گل و 16 پاس گل را به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: روی کین: ارلینگ هالند مانند بازیکنان دسته چهارمی فوتبال بازی می‌کند داستان دشمنی دیرینه پدر هالند با روی کین

رالف هالند و کین سابقه دشمنی شخصی دیرینه‌ای در دنیای فوتبال دارند. این خصومت از سال 1997 آغاز شد، زمانی که هالند کین را به تمارض در زمین متهم کرد، در حالی که کین در واقع مصدوم شده و رباط صلیبی پاره کرده بود. کین که به دنبال انتقام بود، در نهایت در دربی منچستر در سال 2001 به آن دست یافت. او در آن بازی به طور جدی به زانوی هالند آسیب رساند و بدین‌ترتیب، دوران بازی او را به پایان رساند. کین هرگز از این بابت عذرخواهی نکرده و آلفی هم گفته بود که هرگز او را نمی‌بخشد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • ثبت میمند به عنوان بهترین روستای گردشگری جهان باعث گسترش حضور گردشگران خواهد شد
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • بوشیدو به روایت هنر هشتم؛ بررسی بهترین بازی‌های سامورایی
  • آشنایی با ۵ گلزن برتر تاریخ فوتبال؛ از رده باشگاهی تا تیم ملی (+عکس)
  • مهاجم دو ملیتی از گل گهر سیرجان جدا شد
  • تهدید بزرگ: ستاره انگلیس علیه صدرنشینی آرسنال
  • پیاده‌روترین شهر جهان کجاست؟
  • مهاجم بوشهری بهترین بازیکن لیگ روسیه شد
  • پدر ارلینگ هالند خطاب به روی کین: پسرم همچنان بهترین گلزن است