Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته آیت الله خاتمی، نعمات فراوانی به برکت وجود امام رضا (ع)‌ برای مشتاقان به دست آمده و بسیاری از گرفتاری‌ها نیز به برکت وجود ایشان از این ملت و کشور دفع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان ظهر امروز در دیدار خادمان بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) که در قالب کاروان زیر سایه خورشید وارد زنجان شدند، اظهار کرد: دین و اعتقادات ما در زیر سایه حضور معنوی و پر برکت امام رئوف، امام رضا (ع) بوده و در طول تاریخ ملت بزرگ ایران از برکت وجودی این امام همام بهره‌مند شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته آیت الله خاتمی،  نعمات فروانی به برکت وجود امام رضا (ع)‌  برای مشتاقان و ارداتمندان به دست آمده و بسیاری از گرفتاری‌ها نیز به برکت وجود ایشان از این ملت و کشور دفع شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه از طرف خودم و مردم پایتخت شور و شعور حسینی خیر مقدم عرض می کنم ، افزود: هر سال برکات حضور این کاروان در دهه کرامت در محیط‌ های مختلف آثار و برکاتی داشته و مردم با اشتیاق فروان از این پیک خوش خبر استقبال می کنند و اشتیاق ملاقات و زیارت دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: جمع زیادی از مردم مشتاق زیارت امام رضا (ع) هستند اما در طول دو سال گذشته به خاطر وجود ویروس منحوس کرونا محدودیت برای حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) را دارند.

 

امام جمعه زنجان ضمن تبریک به انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب، افزود: انتخاب دولتی مردمی و قوی مقارن با میلاد امام رضا (ع) را به فال نیک می‌گیریم.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه زنجان کاروان زیر سایه خورشید دهه کرامت برکت وجود امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟

به گزارش «مبلغ»، یکی از مسائل مهم دنیای امروزی بحث از منجی عالم بشریت است. کسی که انسان‌ها را از چنگال ظلم و ستم رهانیده و جهان را پر از عدل و داد می‌کند. ادیان و مذاهب مختلف برای پاسخ به این خواسته درونی، تمام تلاش خود را کرده‌اند تا با معرفی آن شخص، امید را به پیروان خود هدیه کنند. شیعیان نیز با اعتقاد به منجی موعود، با ادله‌ای محکم بر این باورند که آن شخص یازدهمین فرزند امیرالمؤمنین علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897806

دیگر خبرها

  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟