Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - همزمان با ایام دهه کرامت کاروان خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الائمه(ع) وارد استان کردستان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، همزمان با ایام دهه کرامت ظهر امروز کاروان خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الائمه(ع) و حاملان پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) از طریق این شهر وارد استان کردستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمان آستان قدس رضوی در بدو ورود به مرکز استان کردستان با حضور در مزار شهدای گمنام واقع در یادمان شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سنندج، با قرائت فاتحه و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

حامد امیریان، مسئول مردمی ستاد برگزاری جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» در کردستان به تشریح برنامه‌های خادمان بارگه امام رضا(ع) در استان پرداخت و اظهار کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان و دیدار با خانواد شهید جواد کاکه‌جانی از دیگر برنامه‌های امروز کاروان خادمان امام رضا(ع) در سنندج بود.

وی افزود: غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از کادر درمان، دیدار با خانواده محرومان، کشاورزان و دامداران از دیگر برنامه‌های این مهمانان در عصر امروز تا روز دوشنبه هفته جاری در دهگلان، قروه و بیجار خواهد بود.

سراسر کشور رنگ و بوی امام رضایی می‌گیردویژه برنامه‌های جشن میلاد امام رضا (ع) در کلانشهر شیراز برگزار می‌شود

امیریان گفت: برگزاری مراسم شب شعر رضوی، حضور در جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر با عنوان دختر ماه، غبارروبی مزار هاجره خاتون و دیدار با زندانیان از دیگر برنامه‌های روز سه‌شنبه هفته جاری این کاروان در سنندج خواهد بود.

سئول مردمی ستاد برگزاری جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» در کردستان اظهار کرد: غبارروبی مزار شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدا و دیدار با محرومان از دیگر برنامه‌های روز چهارشنبه این کاروان در کامیاران خواهد بود.

گفتنی است؛ بیرق امام رضا(ع) برای چهاردهمین سال است که در قالب برنامه‌های زیر سایه خورشید میهمان مردم شهرهای مختلف کشور است؛کاروان زیر سایه خورشید آستان قدس رضوی به همراه خدام حرم امام رضا(ع) از امروز تا سوم تیرماه جاری به‌مدت 5 روز، مهمان مردم کردستان خواهند بود.

انتهای پیام/481/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد دیگر برنامه زیر سایه خورشید استان کردستان امام رضا ع مزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،   رئال مادرید امشب در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه اتحاد روبروی منچستر سیتی به میدان برود تا تکلیف دیگر تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این مسابقات مشخص شود.

دیدار رفت این دو تیم هفته گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میزبانی رئال برگزار شد و شاگردان پپ گواردیولا و کارلو آنجلوتی پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۳-۳ دست پیدا کردند و حالا هر دو تیم به دنبال کسب پیروزی برای حضور در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها هستند.

بازیکنان رئال مادرید روز گذشته برای حضور در این بازی اسپانیا را به مقصد انگلیس و شهر منچستر ترک کردند و شب گذشته هم برای انجام تمرین آخر در ورزشگاه این تیم حاضر شدند. تصاویر منتشر شده از این تمرین توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد.

ستاره‌های رئال مادرید در حالی وارد زمین شدند که حاضر نشدند پایشان را روی لوگوی سیتی بگذارند و همگی از کنار این لوگو عبور کردند یا اگر دیر متوجه این لوگو که روی زمین نقش بسته بود شدند سعی کردند از روی آن بپرند تا به این شکل به تیم حریف احترام گذاشته باشند.

دیگر خبرها

  • ساخت برنامه‌ای از تحوّل زندگی افراد در حرم مطهر رضوی
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)
  • ادای احترام رییس جمهور به جانبازان در مراسم رژه نیروهای مسلح
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس