Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های مجارستان و فرانسه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در گروه ششم در ورزشگاه فرانس پوشکاش‌آرنای شهر بوداپست به مصاف هم رفتند که در پایان تساوی یک بر یک به دست آمد.

ابتدا این مجارستان بود که موفق شد در دقیقه ۲+۴۵ توسط آتیلا فیولا به گل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین گل ملی این بازیکن در لباس تیم ملی مجارستان بود. در ۴۵ دقیقه دوم فشار حملات فرانسه چند برابر شد و شاگردان دیدیه دشان در دقیقه ۶۶ به وسیله آنتوان گریژمان به گل رسیدند تا آقای گل دوره قبل، در مسابقات یورو ۲۰۲۰ هم به گل برسد.

با این نتیجه مجارستان در حضور ۶۷ هزار نفر به اولین امتیاز رسید تا همچنان امیدوار به صعود باشد. فرانسه هم در عین ناباوری مقابل ضعیف‌ترین تیم گروه متوقف شد تا فعلا با چهار امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. باید دید جدال تیم‌های آلمان و پرتغال با چه نتیجه‌ای به اتمام می‌رسد.

مجارستان با این ۱۱ بازیکن به مصاف فرانسه رفت: پیتر گولاچی، آتیلا زالای، آتیلا فیولا، ویلی اوربان، لویک نگو، آدام ناگی، آدام زالای(کاپیتان)، اندرس شافر، لاژلو کلنهیسلر، رولند سالای و اندره بوتکا.

در سوی مقال دیدیه دشان با این نفرات به مصاف میزبان خود رفت: هوگو لوریس(کاپیتان)، رافاول واران، پرسنل کیمپمبه، بنژامن پاوارد، پل پوگبا، آنتوان گریزمن، کیلیان امباپه، انگولو کانته، آدرین ربیو، لوکاس دینیه و کریم بنزما.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجارستان فرانسه بوداپست بوداپست فرانسه کریم بنزما مجارستان هوگو لوریس یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی/ صعود به فینال برای فراموشی ناکامی لیگ قهرمانان + فیلم

در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، تیم های منچسترسیتی و چلسی در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن به مصاف هم رفتند که سیتی با یک گل حریف را شکست داد و به فینال رسید.

 برناردو سیلوا که چهارشنبه شب با یک پنالتی ضعیف زمینه‌ساز شکست تیمش مقابل رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان اروپا شد، در این بازی در دقیقه ۸۴ گل پیروزی‌بخش تیم گواردیولا را به ثمر رساند. این نهمین مسابقه متوالی (بعد از فینال فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ قهرمانان اروپا) بود که چلسی موفق به پیروزی در مقابل منچسترسیتی نمی‌شود.

در دیگر دیدار نیمه نهایی، فردا شب منچستریونایتد و کاونتری سیتی به مصاف هم می روند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • حذف ناباورانه ژاپن و کره از جام ملت‌های آسیا
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون؛ بدون توقف به سمت قهرمانی
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • بسکتبال NBA | مصاف های تکراری اما همیشه جذاب
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی/ صعود به فینال برای فراموشی ناکامی لیگ قهرمانان + فیلم