Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید وحید حقانیان در یادداشتی به تحلیل آرایش حضور کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم پرداخت.

به گزارش ایسنا، حقانیان در بخش هایی از این یادداشت نوشته است: رفقای محترم و عزیز سلام علیکم، نکته ای را می خواستم صادقانه و از روی اطلاع خدمتتان عرض کنم و آن اینکه لازم است توجه داشته باشیم  که در این مقطع حساس از تلاشهای صبورانه، جناب آقای محسن رضایی و جناب آقای دکتر امیر حسین قاضی زاده هاشمی، کمال تشکر را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برادران با وجود فشارهای شدید عده ای  و با تحلیل و افکار خاص، صحنه انتخابات را ترک ننموده و خود را نامزد پوششی فرض نکرده و تا آخر رقابت های انتخاباتی، با انرژی، باور و جدیت در صحنه باقی ماندند تا انتخابات ۱۴۰۰علیرغم تبلیغات چندین ماهه و سنگین دشمنان،  رنگ و بوی واقعی و رقابتی به خود بگیرد و درصد مشارکت، از پیش بینی های حضرات بالاتر  برود .

وی در بخش دیگری از این یادداشت با اشاره به حضور همتی به عنوان کاندیدا در شرایطی که دشمنان از تحریم انتخابات و یا شعار رای بی رای حمایت می کردند از سران جبهه اصلاحات انتقاد کرد که حاضر نشدند رسما از وی به عنوان کاندیدای این جبهه حمایت کنند.

در بخش دیگری از این یادداشت با اشاره به ادامه کاندیداتوری رضایی، قاضی زاده هاشمی و همتی ادامه داد: بنابراین حضور این سه رقیب برای جناب آقای رئیسی، امداد الهی به حساب آمده و یقینآ باید گفت اینها خود را به گونه ای دانسته، یا ندانسته خرج انقلاب کردند وگرنه با توجه به شرایط رد صلاحیت ها، تحریم انتخابات توسط بیگانگان و حتی احمدی نژاد، اگر بعد از کنار کشیدن نامزدهای  پوششی، این سه نفر نیز اعلام انصراف کرده بودند، ولو وزارت کشور هم قبول نمی کرد یقینا چالش بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوجود می آمد. باید خداوند متعال را شاکر باشیم که مانند همیشه،  مردم عزیز از تمامیت ایران سربلند، دفاع کرده و دشمنان را مایوس نمودند. از امروز دیگر زمان همکاری و حل ریشه ای مشکلات مردم، یعنی همان ولی نعمتان انقلاب و نظام است تا ان شاءالله بی تدبیری ها کنارگذاشته شده و با امید و تکیه بر توان داخلی،  آینده ای روشن را برای مردم و خصوصآ جوانان غیور و مستعد، کار و کوشش و نوآوری رقم بزنیم. در صورتی که اینگونه شود در انتخابات چهار سال بعد با حضور حداکثری مردم و انتخاب دولت قوی و مردمی و اقبال دوباره به رئیس جمهور منتخب جدید روبرو خواهیم بود. ان شاءالله . یاعلی.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم سید وحید حقانیان انتخابات ۱۴۰۰ نتایج انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم

«امیررضا واعظ آشتیانی» فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اگر مردم به دنبال احقاق مطالبات خود هستند، باید همچون دوره اول انتخابات، در دور دوم نیز حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به تحولات بین‌المللی، نیازمند تشکیل مجلسی قدرتمند، کارآمد و کمک حال دولت هستیم؛ بنابراین باید به سمتی حرکت کنیم که انتخابات پیش رو همچون دور اول، با حضور حداکثری برگزار شود.

فعال سیاسی گفت: هر زمان انتخابات در ایران برگزار می‌شود، همه دنیا چشم‌شان به نحوه برگزاری آن است و میزان مشارکت را رصد می‌کنند؛ بنابراین باید در چنین شرایطی حضور حداکثری داشته باشیم.

رأی مردم در انتخابات آمریکا نمایشی است

واعظ آشتیانی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رأی مردم، نمایشی است چراکه این سناتورها هستند که تعیین تکلیف می‌کنند اما در جمهوری اسلامی ایران، این مردم هستند که کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

فعال سیاسی گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی، آزادترین و دموکراتیک‌ترین نوع انتخابات است و امیدواریم مردم با شناخت کاندیداهای اصلح، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا مجلسی مقتدر تشکیل شود.

وی با اشاره به اولویت‌های مجلس دوازدهم، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری هر ساله به مسائل اقتصادی توجه دارند، مجلس هم باید بهترین قوانین و مقررات اقتصادی را در دستور کار داشته باشد.

فعال سیاسی افزایش تولید داخلی را از اولویت‌های مجلس آینده دانست و تاکید کرد: تولید، شاخصه‌های مختلفی دارد که باید مدنظر مجلس و دولت قرار بگیرد؛ قوانین باید به سمتی حرکت کنند که فضا جهت سرمایه‌گذاری‌ها در داخل و خارج از کشور محیا شود.

واعظ آشتیانی با اشاره به حل و فصل مسائل مناطق آزاد به عنوان یکی از اولویت‌های مجلس آینده افزود: اگر نوع مدیریت و حکمرانی ما درست باشد، می‌تواند کمک حال اقتصاد کشور شود؛ لذا مجلس باید این مسائل را جدی بگیرد.

فعال سیاسی اضافه کرد: مجلس دوازدهم و دولت باید به جای کشمکش‌های سیاسی، به سمتی بروند که حال کشور و اقتصاد کشور بهبود یابد.

کد خبر 6083278 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند