Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@21:54:52 GMT

۵۳ درصد زنجانی‌ها در انتخابات شرکت کردند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۵۱۹

۵۳ درصد زنجانی‌ها در انتخابات شرکت کردند

گروه استان‌ها - معاون استاندار زنجان از مشارکت ۵۳ درصدی زنجانی‌ها در انتخابات اخیر خبر داد و گفت: بیش از ۴۳۵ هزار نفر در انتخابات ۲۸ خرداد ماه شرکت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، خدابخش مرادی نافچی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود جواب کوبنده‌ای را به دشمنان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حضور پررنگ مردم حماسه دیگری را در تاریخ جاودانه کرد و به عبارتی دیگر برگ زرین دیگری را خلق کرد.

وی در ادامه از عوامل اجرایی و نظارتی در انتخابات تقدیر کرد و افزود: همه کسانی که در زمینه انتخابات باشکوه تلاش و زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در ادامه به مشارکت زنجانی‌ها در انتخابات 28 خرداد ماه اشاره کرد و گفت: 820 هزار نفر واجد شرایط در استان زنجان وجود داشت که از این تعداد 435 هزار و 59 رای یعنی معادل 53 درصد مشارکت در استان زنجان اتفاق افتاد.

وی در ادامه تفکیک آرای ریاست جمهوری را در صندوق‌های رای استان زنجان اعلام کرد و گفت: سید ابراهیم رئیسی 279 هزار و 572 رای ، محسن رضایی میرقائد 45 هزار و 671 رای، عبدالناصر همتی 38 هزار و 391 رای و نهایتا سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی 17 هزار و 426 رای را خودشان اختصاص دادند.

نتایج انتخابات شورای شهر زنجان اعلام شد + اسامیشعب اخذ رای زنجان مملو از جمعیت در بامداد 29 خرداد / تمدید ساعت انتخابات ‌تا ساعت 2 هم کافی نیست + فیلمحضور پرشور مردم استان زنجان در پای صندوق‌های رای ‌/زنجانی‌ها در انتخابات هم ‌مانند دفاع مقدس خط‌شکن شدند

انتخابات شوراها

مرادی در ادامه به نتیجه انتخابات ششمین دوره شورای شهر زنجان اشاره کرد و گفت: منصور مرادلو با 11 هزار و 517 رای، انسیه ابوبصیری 7 هزار و 938 رای، مهدی طالب با 7هزار و 577 رای، مجید ناصحی مقدم با 7 هزار و 341 رای، محمد کاظم  مجتهدی با 6 هزار و 967 رای، اسحاق اسماعیلی با 6 هزار و 934 رای، حسین حمزه‌لو پاک 6 هزار و 601 رای، سعید نجفی با 6 هزار و 503 رای، داود حسنی با 5 هزار و 800 رای  به عنوان اعضای اصلی شورای شهر زنجان انتخاب شدند.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد زنجانی ها در انتخابات استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از آمادگی کامل حوزه‌های انتخابیه زنجان _ طارم و خدابنده برای برگزاری دور دوم انتخابات خبر داد و گفت: کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود.

ابوالفضل رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته و تدابیر لازم پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر بازنگری در اعضای برخی شعب با توجه به نتیجه عملکرد دور اول و با هدف تضمین هرچه بیشتر اجرای مطلوب و سلامت انتخابات در دستور کار قرار گرفته است، افزود: با توجه به تصمیم هیئت‌های اجرایی ذیربط، در تعداد و محل شعب اخذ رأی حوزه‌ای انتخابیه زنجان طارم و خدابنده در دور دوم تغییر داده نخواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با تاکید بر اینکه هم‌چون دور نخست، امکانات دولتی مشخص شده جهت بهره‌مندی از تبلیغات عادلانه می‌تواند در اختیار نامزدها باشد، گفت: مطابق روز شمار انتخابات دور دوم، فهرست امکانات و نحوه استفاده از آن‌ها به کاندیداها اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، اسامی و کد انتخاباتی نامزدهایی که به مرحله دوم راه پیدا کرده‌اند، در حوزه انتخابیه توسط فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه مربوطه با انتشار آگهی اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

رفیعی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ بیستم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.

کد خبر 747150

دیگر خبرها

  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی