Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان با بیان اینکه همدان یکی از استان‌های موفق کشور در زمینه کنترل و مقابله ویروس کرونا بوده است گفت: بیش از ۹۵ هزار نفر از مردم همدان واکسن دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، ضمن قدردانی از همکاری مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان در امر کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: طبق بازرسی‌های انجام شده، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی در تمام شعب اخذ رأی، به‌صورت چشمگیری رعایت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم نیز با دقت بسیاری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و در شعب اخذ رأی حاضر شدند گفت: ستاد استانی مقابله با کرونا و به دنبال آن دستگاه‌های مربوطه تمهیدات خوبی در راستای حفظ سلامت مردم و فراهم کردن پروتکل‌های بهداشتی اندیشیدند تا مردم با خیال راحت در انتخابات شرکت کنند.

استاندار همدان افزود: مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای تمدید مهلت انتخابات از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲:۳۰ بامداد نیز، در شرایط کرونایی، کمک شایانی در راستای حفظ سلامت مردم بود.

وی با بیان اینکه با همراهی و همکاری مردم، تلاش‌ کادر بهداشت و درمان و ستاد استانی و شهرستانی روند شیوع کرونا در استان کاهش است گفت: در ایام انتخابات سعی شد توجه جدی به سلامت مردم شود.

شاهرخی در ادامه سخنانش همدان را یکی از استان‌های موفق  کشور در زمینه کنترل و مقابله ویروس کرونا عنوان کرد و با بیان اینکه شهرستان‌های فامنین، رزن و درگزین، اسدآباد و کبودرآهنگ در وضعیت زرد قرار دارند تأکید کرد: همدان، ملایر، بهار و تویسرکان نهاوند در وضعیت نارنجی هستند.

وی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای عبور از این شرایط گفت: توصیه می‌شود مردم استان همدان برای آبی شدن وضعیت شهرستان‌ها، پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی را بیش از پیش رعایت کنند.  

استاندار همدان با بیان اینکه باید از شرکت در اجتماع و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز شود افزود: تلاش وزارت بهداشت و درمان و پیگیری‌های آن‌ها در راستای تهیه واکسن قابل تشکر و تقدیر است به طوری که بیش از ۹۵ هزار نفر از مردم استان واکسن را دریافت کرده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار همدان ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت ۲۹۰ گزارش مردمی محیط زیستی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مجید شعبانلو گفت: این گزارش‌ها از طریق سامانه‌های تلفنی ۱۱۱، ۱۵۴۰، ۱۳۶ و حضوری دریافت شده است.

او تصریح کرد: بیشترین گزارش‌ها از طریق سامانه ۱۵۴۰ بوده است که سامانه تخصصی گزارش‌های محیط زیستی در سراسر کشور است.

رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: حوادث محیط زیستی، تخریب و تصرفات، خسارات حیات وحش، شکار و صید، آلودگی، استقرار صنایع، قطع درختان و ساخت و ساز در مناطق طبیعی از جمله موضوعات گزارش‌های مردمی محیط زیستی در استان همدان طی سال ۱۴۰۲ بوده است.

مجید شعبانلو افزود: تمام موارد توسط کارشناسان واحد‌های تابعه پیگیری، در موارد مرتبط اقدام و در موارد غیر مرتبط، به گزارش دهنده توضیحات لازم ارائه شده است.

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • دریافت ۲۹۰ گزارش مردمی محیط زیستی در همدان
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان