Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:17:27 GMT

نتایج انتخابات ششمین دوره شورای شهر تبریز مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۵۸۵

نتایج انتخابات ششمین دوره شورای شهر تبریز مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز مهدوی عصر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بعداز اتمام شمارش آرا و بررسی صورت گرفته توسط هیأت اجرایی و تأیید هیات نظارت نتایج نهایی این انتخابات در شهر تبریز مشخص شد.

طبق اعلام فرماندار تبریز نتایج انتخابات شورای شهر تبریز بدین صورت است:

حکیمه غفوری ۳۳ هزار

۲- محمد حسن استوتچی ۳۲

۳- روح الله رشیدی ۲۷ هزار

۵- رسول برگی ۲۷ هزار و ۹۶۴ رأی

غلامرضا ملامحمود ۲۷ هزارو ۷۹۰

شهرام دبیری ۲۱ هزار و ۶۷۴ رأی

پرویز هادی ۲۰ هزار و ۸۵۲ رأی

فریدون بابایی اقدم ۲۰ هزار و ۲۱۲ رأی

روح الله دهقان نژاد ۱۹ هزار و ۸۵۷ رأی

سید کاظم زعفرانچیلر ۱۹ هزار

علیرضا نوای باغبان ۱۹ هزار و ۱۰۲ رأی

احد صادقی ۱۸ هزار و ۸۵۵ رأی

اسماعیل چمنی ۱۸ هزار و ۴۵ رأی

کد خبر 5239447.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر و روستا شورای شهر تبریز انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه عکس استانها ویروس کرونا شورای شهر رای گیری انتخابات گرگان انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری سیدابراهیم رئیسی ایلام بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه هیأت مدیره باشگاه تراکتور/ مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه تراکتور، هیأت مدیره باشگاه به دنبال نتایج دور از انتظار تیم در هفته‌های اخیر و اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری تیم، جلسه تشکیل داد و در خصوص مسائل مختلف پیرامون تیم تصمیماتی اتخاذ کرد.

هیأت مدیره باشگاه تراکتور جهت تنویر افکار عمومی در پایان این جلسه بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

باسمه تعالی

«ما نیز همچون هواداران از نتایج تیم در چهار دیدار اخیر به هیچ عنوان رضایت نداشته و در این راستا انتظار می‌رود بازیکنان نسبت به عشق و تعصب هواداران اهتمام ورزیده و با کسب نتایج مطلوب در دیدارهای آتی، نتایج اخیر را جبران نمایند.

هیأت مدیره باشگاه همچنین ضمن ابراز تأسف از بابت اتفاقات شب گذشته در فرودگاه تبریز و با احترام به حق انتقاد هواداران؛ اهانت به ارکان باشگاه و توهین و سلب امنیت بازیکنان و حمله و آسیب رساندن به خودروی باشگاه را در شأن هواداران تراکتور ندانسته و بی‌شک عده‌ای به صورت هدفمند از اعتراض به حق هواداران، سو استفاده کرده و فضا را به تنش کشانده‌اند.

در همین راستا معاونت فرهنگی و کانون هواداران باشگاه موظف به ارائه گزارش از اتفاقات رخ داده در فرودگاه تبریز و بررسی موضوع حمله به خودروهای باشگاه که امنیت اعضای داخلی و خارجی تیم را سلب نموده، شد.

در موضوع انتخاب سرمربی، باشگاه پس از جدایی «پاکو خمز» با برخی مربیان داخلی مذاکراتی داشته که متأسفانه بستر برای حضورشان در تراکتور فراهم نشد و در ادامه، مذاکرات با «قربان بردیف» آغاز شد و توافقات اولیه نیز حاصل شده بود که ایشان اعلام کرد با توجه به مشکلات شخصی، حداقل طی یک ماه آتی نمی‌تواند در تبریز حضور یابد و با توجه به اهمیت دیدارهای پیش رو، باب مذاکره با سایر گزینه‌ها آغاز شده و در همین راستا با چند مربی باتجربه مذاکرات نهایی در حال انجام است و پس از توافق از طریق رسانه رسمی باشگاه معرفی خواهد شد.

بر این باوریم با روی کار آمدن کادر فنی جدید و همچنین حمایت هواداران، قطعاً تراکتور به روزهای خوبش باز می‌گردد.

کد خبر 6083487

دیگر خبرها

  • آغاز ششمین فصل آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری مازندران
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه، الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بیانیه باشگاه تراکتور درباره اتفاقات رخ داده در فرودگاه تبریز
  • واکنش باشگاه تراکتور به حمله هواداران به بازیکنان
  • واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
  • اولین واکنش تراکتور به اتفاقات جنجالی فرودگاه
  • بیانیه هیأت مدیره باشگاه تراکتور/ مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری
  • اطلاعیه باشگاه تراکتور؛ اتفاقات فرودگاه تبریز باعث تاسف است