Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت های فوتبال یورو ۲۰۲۰، تیم ملی فرانسه در مصاف با مجارستان در شرایطی که عقب افتاده بود، توانست بازی را مساوی کند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های فوتبال یورو ۲۰۲۰، تیم‌های مجارستان و فرانسه در گروه F در ورزشگاه ورزشگاه پوشکاش آرنا بوداپست به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان دشان با تساوی یک – یک مقابل حریف خود متوقف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل تیم مجارستان را آتیلا فیولا را در دومین دقیقه از وقت اضافه نیمه اول به ثمر رساند و در نیمه دوم هم آنتوان گریزمان توانست در دقیقه ۶۶ گل تساوی تیمش را وارد دروازه مجارستان کند.

فرانسوی‌ها که در نخستین دیدار خود با نتیجه یک بر صفر آلمان را مغلوب کرده بودند با تساوی مقابل مجارستان ۴ امتیازی شدند. مجارستان هم به اولین امتیاز خود در این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال فرانسه مجارستان فرانسه فوتبال مجارستان یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر

به گزارش "ورزش‌سه"، در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ یک دو تیم خیبر خرم آباد و دریا کاسپین بابل در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف هم رفتند و در پایان در حالی که تصور می‌شد خییر در خانه مقابل هواداران خودی به یک پیروزی آسان دست پیدا کند، به سختی و با نتیجه 4 بر 3 موفق به شکست شاگردان داود سیدعباسی شد.

جالب اینکه مسابقه پرگل خیبر و دریای بابل در نیمه اول فقط یک گل داشت که در ثانیه‌های پایانی با اشتباه مدافع خیبر وارد دروازه این تیم شد.

به همین دلیل شاگردان مهاجری با توپ پر در نیمه دوم وارد زمین شدند و با دو گل که در دقایق 58 و 68 توسط فرید امیری و حسین شهابی از میهمان خود پیش افتادند.

دو دقیقه بعد اما مهدی مومنی مهاجم سابق استقلال تهران بار دیگر بازی را به تساوی کشاند تا حساسیت بازی به اوج برسد. 

هفت دقیقه بعد حسین ابرقویی گل سوم تیمش را وارد دروازه بابل کرد، اما این گل هم 10 دقیقه بعد با ضربه سینا قنبرپور پاسخ داده شد.

این مسابقه در حال پایان با تساوی 3 بر 3 بود که داور برخوردی در محوطه جریمه را پنالتی اعلام کرد و مهرداد قنبری بازیکن باتجربه خیبر موفق این موقعیت را به گل تبدیل کند تا تیم مهاجری یک پیروزی شیرین را جشن بگیرد.

با این پیروزی خیبر 64 امتیازی شد تا ضمن پشت سر گذاشتن باخت هفته گذشته مقابل سایپا با توجه به تساوی و فرصت سوزی چادرملو اختلافش با این تیم به عدد 7 برسد. در سوی دیگر هم دریای بابل 22 امتیازی باقی ماند و همچنان در منقطه سقوط قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • خوشحالی شدید ژابی آلونسو و عصبانیت متس هوملس از گل تساوی بایرلورکوزن به دورتموند در دقیقه 97 / فیلم
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر
  • ادامه ماجرای تلخ سپاهان مقابل ملوان
  • پیروزی سخت ایران مقابل بحرین در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین + فیلم