Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:05:58 GMT

موراتا: امیدوارم لواندوفسکی امشب آماده نباشد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۶۲۸

موراتا: امیدوارم لواندوفسکی امشب آماده نباشد

آلوارو موراتا، مهاجم تیم ملی اسپانیا رابرت لواندوفسکی را یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تورنمنت یورو 2020 برای آلوارو موراتا و رابرت لواندوفسکی خوب شروع نشده و هر دو مهاجم بعد از ناکامی در گلزنی در اولین مسابقه مورد انتقادات زیادی قرار گرفته اند. حالا و در آستانه رویارویی دو تیم لهستان و اسپانیا، آلوارو موراتا در مورد ناکامی های اخیر در گلزنی و البته تقابل با رابرت لواندوفسکی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آلوارو موراتا گفت: "من به فوتبال علاقه داشته، بنابراین بازیکنی مانند رابرت لواندوفسکی را دوست دارم و به نظر من او یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال است. من آنقدر خوش شانس بوده ام که مقابل لواندوفسکی بازی کنم و بعد از پایان مسابقه از او پیراهنش را خواستم. من همیشه لواندوفسکی را تحسین می کنم و او یک پدیده است، اما امیدوارم در دیدار اسپانیا برابر لهستان در بهترین شرایط خود نباشد.

 

 

اگر دیدید در یک مسابقه فوتبال رابرت لواندوفسکی در میدان حضور دارد، بهتر است همه چیز را متوقف کرده و به تماشای بازی او بپردازید. لواندوفسکی یکی از بهترین های تاریخ این ورزش محسوب می شود.

 

انتقادات بعد از دیدار برابر سوئد؟ من اولین نفری هستم که از خودم انتقاد می کنم و اگر در یک بازی خوب بازی کنم، نمی توانم شب راحت بخوابم و فکرم مشغول می شود. من بیش از هر زمان دیگری انگیزه دارم و و تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که از هواداران تیم ملی اسپانیا بخواهم برابر لهستان به تیم کمک کنند، زیرا ما به آنها نیاز داریم."

لواندوفسکی تیم ملی لهستان یورو 2020 آلوارو موراتا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لواندوفسکی تیم ملی لهستان یورو 2020 آلوارو موراتا یوونتوس رابرت لواندوفسکی آلوارو موراتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح، مدافع ذوب آهن پس از پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران گفت: خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان خودمان و تیم آلومینیوم. تبریک می‌گویم به مجموعه خودمان و هواداران مان. خیلی به این برد نیاز داشتیم و یک بازی ۶ امتیازی را بردیم. دو تیم خیلی به هم نزدیک بودیم و شاید ارزش این برد را آخر فصل باتوجه به برنامه‌ای که برای رتبه‌مان داریم متوجه بشویم‌.

او ادامه داد: اراک و دو سه تیم دیگر رقیب مستقیم ما هستند‌. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. پس از مدتها توانستیم در خانه ببریم و امیدوارم بازی بعدی با نساجی و تراکتور هم موفق باشیم.

مصلح در مورد بازی با تراکتور گفت: نمی‌توانیم بگوییم حساس‌ترین بازی چون تمام بازیکهای لیگ حساس هستند. جام حذفی یکجور حساسیت دارد و لیگ جور دیگر. فکر نکنید لیگ برای ما تمام شده است. ما باتوجه به بضاعت و هدف‌مان کار می‌کنیم. باید منطقی باشیم و با این بضاعت نباید بگوییم تیم بستیم که قهرمان شویم. انشاالله در جام حذفی هم مثل بازی لیگ که در تبریز بردیم، دوباره تراکتور را شکست بدهیم.

او در مورد شوک مثبت تیم با استعفای ربیعی گفت: بعضی وقتها بعضی آدم‌ها باری را برمی‌دارند. آقای ربیعی به موقع آن استعفا را دادند و آن شوک مثبت بود و خداراشکر ایشان حضور دارند. انشاالله روند مثبت‌مان را ادامه بدهیم‌.

دیگر خبرها

  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم