Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- کاروان زیر سایه خورشید در علوم پزشکی اراک حاضر شد و خادمان امام رضا(ع)  از مدافعان سلامت استان مرکزی تقدیر کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در آستانه میلاد حضرت شمس‌الشموس علی بن موسی‌الرضا(ع) خادمان این امام همام در قالب کاروان زیر سایه خورشید در علوم پزشکی و بیمارستان امیرالمومنین(ع) که سانتر کرونایی استان است حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمان امام رضا(ع) با حضور در مراکز درمانی و علوم پزشکی در اراک پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) را به همراه داشتند و در جریان حضور خود از خادمان و مدافعان سلامت استان تجلیل و تقدیر کردند.

سیزدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید با محوریت محرومیت‌زدایی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شودحضور کاروان زیر سایه خورشید در کاشان/40 ویژه‌برنامه اجرایی می‌شوددیار افلاکیان میزبان رضویون؛ 5 شهر لرستان زیر سایه خورشید می‌رود

این درحالی بود که همزمان با حضور کاروان زیر سایه خورشید در دانشگاه علوم پزشکی اراک نشان مزین به نام علی ابن موسی الرضا(ع)  توسط خدام کاروان "زیر سایه خورشید" به "سیدمحمد جمالیان" رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا شد.

خادمان امام رضا(ع) که در قالب کاروان زیرسایه خورشید در بین کادر درمان حضور داشتند، در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک به عنوان سانتر بیماران کرونایی در این شهرستان حضور یافته و پرچم متبرک صحن و سرای امام هشتم را با خود به میان آنها بردند.

توسل و تبرک بیماران و همراهان این بیماران همزمان با حضور خادمان امام رضا(ع) در آستانه میلاد امام هشتم حال و هوایی دیگر به بیمارستان داده و در ایام مبارک دهه کرامت حال و هوایی معنوی به این بیمارستان داد.

حضور کاروان زیرسایه خورشید از 29 خرداد تا 2 تیر در استان مرکزی

"حجت‌الاسلام سعید پیرایش" مسئول برگزاری طرح زیر سایه خورشید در استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به حضور این کاروان در استان مرکزی اظهار داشت: جشنواره زیر سایه خورشید امسال در سراسر کشور از بیست و نهم خردادماه و از اواخر دهه کرامت آغاز می‌شود به دلیل اینکه تلاش بود تا از حضور خدام در مناطق مختلف کشور به دلیل مسائل انتخاباتی سوءاستفاده‌های سیاسی نشود.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی برنامه‌ها با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و خیلی از برنامه‌هایی که در سال‌های گذشته انجام می‌گرفت مثل عیادت از بیماران حذف‌شده و امسال چون نمی‌توانیم بیشتر از سه یا چهار روز از دهه کرامت را میزبان کاروان زیر سایه خورشید باشیم درخواست کردیم تا دو کاروان اعزام شوند یعنی هر روز در دو شهرستان حضور پیدا خواهیم کرد.

مسئول برگزاری طرح زیر سایه خورشید در استان مرکزی تصریح کرد: ترتیب حضور این کاروان زیر سایه خورشید در سطح استان مرکزی از بیست و نهم خرداد تا دوم تیرماه به ترتیب در شهرستان‌های اراک و آشتیان، کمیجان و تفرش، خنداب و ساوه، شازند و دلیجان، خمین و محلات خواهد بود.

پیرایش ادامه داد: برنامه کلی کاروان دیدار با ائمه جمعه هر شهرستان، دیدار با یک خانواده شهید شاخص شهرستان، دیدار با کادر درمان که احتمالاً در محیطی غیر از فضای بیمارستان خواهد بود و حضور در جمع کارگران یک واحد صنعتی فعال به دلیل ضرورت تولید در استان و کشور است.

وی خاطرنشان کرد کرد: موضوع بعدی جشن مردمی زیر سایه خورشید است که از شنبه در کل استان مرکزی هر شب در دو شهر ما یک جشن مردمی برگزار خواهد شد و از مردم دعوت می‌کنیم این جشن که با حضور خادمان و پرچم متبرک و مقدس رضوی برگزار می‌شود شرکت کنند البته کاروان زیر سایه خورشید متشکل است از دو یا سه نفر از خادمین حرم رضوی، مبلغ و مداح و یک نفر که مدیریت کاروان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/711/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد کاروان زیر سایه خورشید خادمان امام رضا ع حضور کاروان زیر استان مرکزی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار سرتیپ حسینی، فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند